Postat 21 september 20159 år Hallå igen LarryNu blir vi åter igen Kenneth+4. Nu hoppas jag det är ändrat färdigt he he då det har varit en liten följetong hur många vi blir.Hoppas det fungerar ok är ok?
Postat 23 september 20159 år Tyvärr måste trelleborgarna, Ulf S och Cheva även dra oss ur denna träff. Hoppas det kommer fler tillfälle.
Postat 24 september 20159 år Författare Inga problem :)Skulle någon mer känna sig sugen så finns det plats
Postat 24 september 20159 år Är sugen så jag fyller på med ytterligare en från Jönköping då, om det nu finns plats!
Postat 26 september 20159 år Författare HejOm ni inte har fått adressen så sänd ett privat meddelande Alla ska känna sig mycket välkomna idag:):)
Postat 26 september 20159 år Hoppas ni får en trevlig träff Vore roligt med lite fotodokumentation för oss andra....
Postat 26 september 20159 år Största privata träffen vad jag vet. Ha det bra idag med alla. Gruppbild vore kul.
Postat 26 september 20159 år Största privata träffen vad jag vet. Ha det bra idag med alla. Gruppbild vore kul.Wrang.. Kommer inte du ner .. Jag hade gärna släppt ett par fragment till dig.. Med Vänlig Hälsning Manne
Postat 26 september 20159 år Wrang.. Kommer inte du ner .. Jag hade gärna släppt ett par fragment till dig.. Med Vänlig Hälsning ManneTrevligt. Men 60mil ToR nja. TYvärr så ligger jag sjuk med 39.8 i feber å åkt på höstblåsor å ledont.Vi kanske kan ta det på Sjöfarts träffen i november
Postat 26 september 20159 år Författare Tack alla ni som kom på träffenDet var superkul att träffas.Önskar bara att ja haft mera tid att prata med var och en av er.
Postat 26 september 20159 år Tack för en trevlig träff och inspirationen du bjöd på! Mvh Sam o Evelin
Postat 26 september 20159 år Kanon skoj dag med snygga kar synd att tiden aldrig räcker till att snacka mer med alla mvh Ola. .
Postat 26 september 20159 år Jag tackar alla för en trevlig dag.. Nu är min nya fisk inkoppad så nu är det min tur för sängen..Ett stort tack till Larry och C.. Med Vänlig Hälsning Manne Sent from my iPhone using Tapatalk
Postat 27 september 20159 år Tackar för en trevlig dubbelträff med trevliga människor och vackra akvarium. Blev lite av varje med sig hem som fraggar och fisksamt en positiv känsla för att återkomma om det blir fler träffar.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.