wizz Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Gillade den gamla bättre där du direkt kunde välja vilken kategori du ville se annonser för. Säljes AkvariumSäljes TeknikSäljes Levande o.s.v. ------- Nu ligger alla annonser bara uppradade vilket enligt mitt tycke inte är något vidare. Så skulle gärna vilja ha det som tidigare men det är min åsikt. 5 Citera
Bekolsyra Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Instämmer.Kan vara att det blir mycket arbete för lite belöning. Citera
Yodelking Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Efter ni gått in på ex. Säljes, så kan ni klicka på en tagg på någon av trådarna, så ser ni bara dem. T.ex. "Levande". 1 Citera
wizz Postat 11 november 2015 Författare Postat 11 november 2015 Det vet jag att det går att klicka på en tagg men hade varit smidigare så som det var tidigare och att det var en fast del i menyn längst upp med en drop down. 1 Citera
phrusher Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Efter ni gått in på ex. Säljes, så kan ni klicka på en tagg på någon av trådarna, så ser ni bara dem. T.ex. "Levande".Appropå de här taggarna, finns det något sätt att se alla taggar i ett underforum? Tex om man gå in under Köp & sälj och vill se "akvarium" men det kanske inte finns någon akvarium-tagg på första sidan. Bara att gå vidare till nästa sida tills man hittar rätt tagg? Hur är det tänkt att enklast fungera? Ni har väl testkört forumet ett tag innan oss övriga så ni har kanske lite tips? Citera
wizz Postat 11 november 2015 Författare Postat 11 november 2015 Efter ni gått in på ex. Säljes, så kan ni klicka på en tagg på någon av trådarna, så ser ni bara dem. T.ex. "Levande". Du vet om att dina länkar i signaturen till dina akvarium inte fungerar? Kommer bara till baks till guidens huvudsida. 1 Citera
ormet Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Det är ju inte ett fel. Jag flyttar tråden. Citera
ormet Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Jag lade till taggarna / prefixen som kategorier nu så det blir såhär: Det tror jag blir det bästa av två världar. De som direkt vill se bara detsom är intressant kan gå den vägen, de som vill bara vill leta lite efter klipp kan se alla annonser och slipper hoppa fram och tillbaka, Återkom gärna med synpunkter, vi uppskattar det enormt. 3 Citera
wrang Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Blir det IPB app för köp och sälj så kan man ju ha prefixer som folk måste fylla in tex stad mm/Christian Citera
Tribiani Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 Blir det IPB app för köp och sälj så kan man ju ha prefixer som folk måste fylla in tex stad mm/ChristianVi hoppas ju på det men än så länge finns det ingen till IPS 4.x Citera
rickard81 Postat 11 november 2015 Postat 11 november 2015 En annan sak angående köp & sälj. Varför kan man inte redigera sin annons?Sent from my iPhone using Tapatalk Citera
ormet Postat 12 november 2015 Postat 12 november 2015 En annan sak angående köp & sälj. Varför kan man inte redigera sin annons?Sent from my iPhone using TapatalkJa det är en bra fråga. SG tidigare var ganska nerlåst. Nya SG är mindre strikt. Klart man ska kunna redigera sina annonser! Nu ska jag bara klura ut hur vi får till det. Citera
wrang Postat 13 november 2015 Postat 13 november 2015 Ett tips:Kanske detta pluginet kan vara nått för en köp & Sälj del Classifieds Citera
Tribiani Postat 13 november 2015 Postat 13 november 2015 Ja vi får se om det kommer en uppdatering eller något helt nytt till 4.xVi är ju intresserade av att ha något i den stilen. Det hade varit trevligt. Citera
wrang Postat 13 november 2015 Postat 13 november 2015 Ja allt går att jobba på huvudsaken är att sidan funkar å ni gjort era ideer sen kan man bygga vidare Citera
Markus Jonsson Postat 7 januari 2016 Postat 7 januari 2016 Kanske bara är jag som är dum? Men det vore skönt om man typ klicka på akvarium och sen fick bort alla "köps" så man lättare kunde hålla koll på det man jagar efter 1 Citera
Tribiani Postat 5 oktober 2017 Postat 5 oktober 2017 @acuario, jag har gjort en liten guide hur du ska göra för att söka bland annonserna. Du hittar den här. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.