-=Mr_B=- Postat 23 april 2018 Postat 23 april 2018 Äh, då är du ju både härdad, och van. Hemma redan alltså. Friskt jobbat, skönt och höra att det går bra. Måste vara ett helvete att ligga på sjukan och gunga fram och tillbaka mellan "bättre" och "sämre" i tillfrisknande. Jag hade fått spel. Verkar vara vid gott mod i alla fall, så jag hoppas på det bästa. Citera
Lasse Postat 23 april 2018 Författare Postat 23 april 2018 Inte hemma än men om en halvtimme är jag det. MVH Lasse 7 Citera
jarecki68 Postat 23 april 2018 Postat 23 april 2018 Det var skönt att höra att du har kommit hem Lasse, Krya på dig och vila ordentligt! 2 Citera
Lasse Postat 24 april 2018 Författare Postat 24 april 2018 (ändrat) Hemma ja och akvariet i utmärkt kondition - dock inte jag än. Blev lite bakslag så vi får se om det blir en returresa till sjukhuset igen. Just nu mår jag skapligt. MVH Lasse Ändrat 24 april 2018 av Lasse Citera
-=Mr_B=- Postat 25 april 2018 Postat 25 april 2018 Meh... För fan Lasse. Vi vet att du har vanan inne osv, men nu får du faktiskt ge dig. Bli frisk, och åk hem. Till sjukan åker man för att bli sjuk, så där ska du inte vara. Och så vill vi ha en massa färgglada bilder på akvariet, tekniken runt om, och om allt annat är fottat, rummet, frugan, resten av bostaden, tidigare semestrar, och arbetsplatsen. Bli frisk. Annars får jag köra via Göteborg när jag ska till Värmland i september, och skälla ut dig. Och den resan är långtråkig nog i alla fall, så jag slipper gärna köra via Göteborg... Åtminstone om jag ska göra det bara för att skälla på dig... (Um... Nå, det var mitt bästa "Krya på dig" försök. Ta det för vad det är.) 1 Citera
Lasse Postat 26 april 2018 Författare Postat 26 april 2018 Läget just nu - relativt bra. Kvar på fel sida av ån dock. Tack alla MVH Lasse 1 Citera
mcjagg Postat 26 april 2018 Postat 26 april 2018 Läget just nu - relativt bra. Kvar på fel sida av ån dock. Tack alla MVH Lasse Hej krya på dig Lasse!Hade tänkt och göra en liten tur till Göteborg om ca. 1 månad och kolla runt i butikerna och ev. Hälsa på dig och titta på ditt underbara kar om det är okMvh FrankSkickat från min SM-G900F via Tapatalk Citera
Lasse Postat 26 april 2018 Författare Postat 26 april 2018 Står jag på bena så är det ok MVH Lasse Citera
mcjagg Postat 26 april 2018 Postat 26 april 2018 10 minuter sedan, Lasse sa: Står jag på bena så är det ok MVH Lasse Tack Lasse! det klart du står på bena krya på dig mvh Frank Citera
Lasse Postat 27 april 2018 Författare Postat 27 april 2018 Då var jag hemma på permission - vi gör ett nytt försök. Verkar väldigt bra och kroppen meddelade igår - all system working - no syntax error! En genompasseringsröntgen gjorde susen - ingen ny operation som det ser ut nu. MVH Lasse 14 Citera
Genne Postat 27 april 2018 Postat 27 april 2018 Krya på dig nu Lasse och ta det lugnt MVH/Glenn Citera
jarecki68 Postat 28 april 2018 Postat 28 april 2018 (ändrat) 8 timmar sedan, Lasse sa: Då var jag hemma på permission - vi gör ett nytt försök. Verkar väldigt bra och kroppen meddelade igår - all system working - no syntax error! En genompasseringsröntgen gjorde susen - ingen ny operation som det ser ut nu. MVH Lasse Krya på dig nu Lasse ,vila och ta det lugnt !!!!!!!!!!!!!! Ändrat 28 april 2018 av jarecki68 Citera
stigigemla Postat 28 april 2018 Postat 28 april 2018 Så tycker jag det är här många gånger. Det är skitsakerna som gör mest problem. Hoppas de fixat det för gott nu. 1 Citera
Lasse Postat 29 april 2018 Författare Postat 29 april 2018 On 2018-04-28 at 10:43, stigigemla sa: Så tycker jag det är här många gånger. Det är skitsakerna som gör mest problem. Hoppas de fixat det för gott nu. Som en känd Dansk sa - Att skita eller inte skita - det är frågan MVH Lasse 2 Citera
Lasse Postat 4 maj 2018 Författare Postat 4 maj 2018 Äntligen har jag fått igång mina nya doseringspumpar GHL Doser 2.1. det går inte så fort nu för tiden MVH Lasse 5 Citera
jarecki68 Postat 4 maj 2018 Postat 4 maj 2018 Skönt Lasse att du mår bättre! Ser man på, du börjar bli high tech kille. Citera
Lasse Postat 5 maj 2018 Författare Postat 5 maj 2018 Nej - det är en typ av slangklämmor av plast. Aqua Medic har dom. 5-6 samt 6-7 mm MVH Lasse Citera
Christian_N Postat 6 maj 2018 Postat 6 maj 2018 Googlar man slangklämma nylon så kommer det upp hur mycket som helst Själv beställde jag mina via Ali Express när det gick utan posten påslag. Citera
mcjagg Postat 7 maj 2018 Postat 7 maj 2018 49 minuter sedan, Lasse sa: Lite bilder kommer här MVH Lasse Hej Lasse hoppas allt är bra! så jäkla fina bilder är nyfiken på vad du använder för kamera Med vänliga hälsningar Frank 1 Citera
Lasse Postat 7 maj 2018 Författare Postat 7 maj 2018 Faktiskt en kompaktkamera. Olympus though 3. Har ett system för justering av vitbalansen MVH Lasse 2 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.