Sillen Postat 9 april 2006 Författare Postat 9 april 2006 kör du i din ls. vill du höja salthalten e de bara att blanda saltare vatten å ösa i.. höja typ 1-2 steg per dag de klarar karet lätt av.. ja har höjt från 1,21-1,24 i ett vatten byte utan några bekymmer.. kanske inte rekomederas, men har funkat bra för mig Sån tur då! Jag har nämligen redan lagt i den LSen jag har samt även sjöborren. Hoppas hinna förbi affären i veckan för att köpa den LS jag ska komplettera med! Citera
Sillen Postat 11 april 2006 Författare Postat 11 april 2006 Jag har nu gått in i min nästa fas på mitt saltvattens akvarie projekt. Jag lämnar "Råd inför start" och går in i "Sillens första saltvattenskar" https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?p=106762#post106762 Jag har för avsikt att fortsätta ställa frågor i den tråden då det inte längre är inför start. Hoppas dock på fortsatta bra råd! Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.