Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

Jag har fått en del Caulerpa i burken och är trött på att rensa. Min Gula Kirurger äter inte den. Är det någon som har tips om andra fiskar som är bra på att äta Caulerpa?

Postat
Jag har fått en del Caulerpa i burken och är trött på att rensa. Min Gula Kirurger äter inte den. Är det någon som har tips om andra fiskar som är bra på att äta Caulerpa?

jag köper gärna av dig magnus,ska ha i sumpen,men det är väl för kallt att skicka

Postat

Vill också ha lite ska till örebro den 21 :)

Postat
Zebrosoma-kirurger och Lo Vulpinus har rensat Caulerpa hos mig tidigare...

Min Lo Vulpinus tyckte det var godis och rensade karet på några dagar efter jag skaffade den.

Postat

Mina både Naso kirurger har ätit rent helt å hållet på alls som är med calulerpaalger att göra.

1st naso Litteratus

1st naso Vlamingi

tog ca 1 vecka innan allt var borta

Postat
jag måste få tummarna loss o ta mig till gemla,skulle vara kul och se ditt nya....

Cykelavstånd. Jag får planera en tur reftele till våren om du tillåter. Vill gärna se ditt hörnakvarie in live.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...