Lasse Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Hej Har skrivit om detta innan. det händer ofta att när jag skrivit ett antal rader och sedan skall byta stycke med return att alt jag skrivit bara försvinner och inte kan återfås. Jag använder Microsoft Edge. Någon ide vad detta beror på? MVH Lasse Citera
stigigemla Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Det har aldrig hänt mig. Använder Google Chrome och i viss mån Mozilla. Citera
Ouscazz Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Jag använder Explorer, Chrome och Safari. Har aldrig stött på det problemet. Citera
freguz Postat 6 mars 2017 Postat 6 mars 2017 Inget jag märkt. Skriver denna post i IE Edge Har svårt att ens gissa vad det kan vara, känns lite som nåt som uppstår bara under vissa speciella förutsättningar, knepigt att felsöka om man inte får upp det Jag använder Edge Microsoft Edge 38.14393.0.0 Microsoft EdgeHTML 14.14393 Citera
Lasse Postat 6 mars 2017 Författare Postat 6 mars 2017 49 minuter sedan, freguz sa: Inget jag märkt. Skriver denna post i IE Edge Har svårt att ens gissa vad det kan vara, känns lite som nåt som uppstår bara under vissa speciella förutsättningar, knepigt att felsöka om man inte får upp det Jag använder Edge Microsoft Edge 38.14393.0.0 Microsoft EdgeHTML 14.14393 Samma här Det händer för mig alltför ofta - var tredje inlägg kanske. Tråkigt om inlägget är skrivet under 15 minuter MVH Lasse Citera
Lasse Postat 6 mars 2017 Författare Postat 6 mars 2017 (ändrat) Test om det är så att jag trycker på fel knapp då och då. Det verkar inte vara så. Ändrat 6 mars 2017 av Lasse Citera
freguz Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Nu när jag tänker efter Lasse, hade du inte detta fenomen/problem även innan vi bytte till IPS forumprogramvaran? alltså under vBulletin tiden? Citera
Lasse Postat 7 mars 2017 Författare Postat 7 mars 2017 Tror inte det - men jag har haft problemet länge. Tror det startade med nya gränssnittet. Jag var inte så aktiv den sista tiden med det gamla gränssnittet. MVH Lasse Citera
Kjelle Postat 7 mars 2017 Postat 7 mars 2017 Jag tror att inte det beror på ME utan något i din pc... töm cachen till att börja med. Skickat från min iPhone med Tapatalk Pro Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.