Slanten Postat 11 april 2018 Postat 11 april 2018 Väldigt fina bilder och koraller! Vad har du för kamera/objektiv? Citera
Strikt Postat 12 april 2018 Författare Postat 12 april 2018 Väldigt fina bilder och koraller! Vad har du för kamera/objektiv? Tack! Objektivet är ett Olympus 30mm 1:3,5 Macro och kameran är en Lumix DMC-GM1. Citera
Strikt Postat 27 maj 2018 Författare Postat 27 maj 2018 Bild från kvällen. Har lite nyförvärv som jag ska lägga upp bilder på inom kort. 5 Citera
Strikt Postat 28 maj 2018 Författare Postat 28 maj 2018 Blev lite fina nyförvärv från Triton i lördags, bla dessa. 3 Citera
Strikt Postat 27 juli 2018 Författare Postat 27 juli 2018 Sen jag startade mitt lilla akvarium har jag drömt om två fiskar som jag verkligen ville ha däri. Dels en Centeopyge argi samt en Tigrigobius multifasciatus. Jag har försökt mig på ett par argi men tyvärr har de pga olika omständigheter inte överlevt. Så nu är den ”pausad” tills vidare. Men den grönbandade gobyn beställde jag nyligen genom Aquariatech och idag kom den äntligen ner i baljan! Den ligger och trycker under en sten för tillfället, jag hoppas den klarar sig. 2 Citera
Strikt Postat 12 september 2018 Författare Postat 12 september 2018 Vad fint det ser ut!Tack Pär! Citera
Rameau Postat 12 september 2018 Postat 12 september 2018 snyggt! hur har det gått med gobyn? 1 Citera
Strikt Postat 12 september 2018 Författare Postat 12 september 2018 snyggt! hur har det gått med gobyn?Tack axel! Har inte sett den sedan den kom i dessvärre men jag lever på hoppet, hade en goby en gång som jag såg först efter ett halvår... 1 Citera
Strikt Postat 7 januari 2019 Författare Postat 7 januari 2019 Länge sen jag uppdaterade men så här ser det ut idag. Citera
Strikt Postat 1 oktober 2019 Författare Postat 1 oktober 2019 I helgen avvecklade jag det här akvariet men sammanfattningsvis funkade den här setupen väldigt bra. Tom så bra att mitt intresset kommit tillbaka och gjort att jag ville uppgradera till ett lite större shallow reef akvarium på 96l + sump. Kunde flytta över scapen och kommer fortsätta med inriktning på knappar och mjukkoraller. Främsta anledningarna till uppgraderingen var mer simutrymme för mina fiskar, mer att titta på för mig och större utvecklingsmöjligheter.Skickat från min iPhone med Tapatalk 2 Citera
Daniel021 Postat 1 oktober 2019 Postat 1 oktober 2019 Är det mitt gamla kar du köpt Köpte du det Västerås? Citera
Strikt Postat 1 oktober 2019 Författare Postat 1 oktober 2019 Förmodligen, köpte det i Irsta Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Daniel021 Postat 1 oktober 2019 Postat 1 oktober 2019 Härligt det är mitt gamla Min frus bror du köpte av Citera
Strikt Postat 1 oktober 2019 Författare Postat 1 oktober 2019 Härligt det är mitt gamla Min frus bror du köpte av Ok, kul! Är det du som beställt det från början? Vart är det byggt? Och vet du om det är optiwhite, det är lite grönt på sidorna, så kanske inte den renaste formen isf. Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
tiomm Postat 1 oktober 2019 Postat 1 oktober 2019 Snygg möbel! Antar att du byggt den själv? 1 Citera
Strikt Postat 1 oktober 2019 Författare Postat 1 oktober 2019 Snygg möbel! Antar att du byggt den själv?Tack! Japp så är det. Samma design som den jag haft till lilla burken.Skickat från min iPhone med Tapatalk Citera
Daniel021 Postat 2 oktober 2019 Postat 2 oktober 2019 On 2019-10-01 at 13:39, Strikt sa: Ok, kul! Är det du som beställt det från början? Vart är det byggt? Och vet du om det är optiwhite, det är lite grönt på sidorna, så kanske inte den renaste formen isf. Skickat från min iPhone med Tapatalk Nej jag köpte det av en som inte hade använt det så var helt nytt då. har bytt sumpen för var en annan till det då 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.