Slanten Posted April 11, 2018 Posted April 11, 2018 Väldigt fina bilder och koraller! Vad har du för kamera/objektiv? Quote
Strikt Posted April 12, 2018 Author Posted April 12, 2018 Väldigt fina bilder och koraller! Vad har du för kamera/objektiv? Tack! Objektivet är ett Olympus 30mm 1:3,5 Macro och kameran är en Lumix DMC-GM1. Quote
Strikt Posted May 27, 2018 Author Posted May 27, 2018 Bild från kvällen. Har lite nyförvärv som jag ska lägga upp bilder på inom kort. 5 Quote
Strikt Posted May 28, 2018 Author Posted May 28, 2018 Blev lite fina nyförvärv från Triton i lördags, bla dessa. 3 Quote
Strikt Posted July 27, 2018 Author Posted July 27, 2018 Sen jag startade mitt lilla akvarium har jag drömt om två fiskar som jag verkligen ville ha däri. Dels en Centeopyge argi samt en Tigrigobius multifasciatus. Jag har försökt mig på ett par argi men tyvärr har de pga olika omständigheter inte överlevt. Så nu är den ”pausad” tills vidare. Men den grönbandade gobyn beställde jag nyligen genom Aquariatech och idag kom den äntligen ner i baljan! Den ligger och trycker under en sten för tillfället, jag hoppas den klarar sig. 2 Quote
Strikt Posted September 12, 2018 Author Posted September 12, 2018 Vad fint det ser ut!Tack Pär! Quote
Rameau Posted September 12, 2018 Posted September 12, 2018 snyggt! hur har det gått med gobyn? 1 Quote
Strikt Posted September 12, 2018 Author Posted September 12, 2018 snyggt! hur har det gått med gobyn?Tack axel! Har inte sett den sedan den kom i dessvärre men jag lever på hoppet, hade en goby en gång som jag såg först efter ett halvår... 1 Quote
Strikt Posted January 7, 2019 Author Posted January 7, 2019 Länge sen jag uppdaterade men så här ser det ut idag. Quote
Strikt Posted October 1, 2019 Author Posted October 1, 2019 I helgen avvecklade jag det här akvariet men sammanfattningsvis funkade den här setupen väldigt bra. Tom så bra att mitt intresset kommit tillbaka och gjort att jag ville uppgradera till ett lite större shallow reef akvarium på 96l + sump. Kunde flytta över scapen och kommer fortsätta med inriktning på knappar och mjukkoraller. Främsta anledningarna till uppgraderingen var mer simutrymme för mina fiskar, mer att titta på för mig och större utvecklingsmöjligheter.Skickat från min iPhone med Tapatalk 2 Quote
Daniel021 Posted October 1, 2019 Posted October 1, 2019 Är det mitt gamla kar du köpt Köpte du det Västerås? Quote
Strikt Posted October 1, 2019 Author Posted October 1, 2019 Förmodligen, köpte det i Irsta Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote
Daniel021 Posted October 1, 2019 Posted October 1, 2019 Härligt det är mitt gamla Min frus bror du köpte av Quote
Strikt Posted October 1, 2019 Author Posted October 1, 2019 Härligt det är mitt gamla Min frus bror du köpte av Ok, kul! Är det du som beställt det från början? Vart är det byggt? Och vet du om det är optiwhite, det är lite grönt på sidorna, så kanske inte den renaste formen isf. Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote
tiomm Posted October 1, 2019 Posted October 1, 2019 Snygg möbel! Antar att du byggt den själv? 1 Quote
Strikt Posted October 1, 2019 Author Posted October 1, 2019 Snygg möbel! Antar att du byggt den själv?Tack! Japp så är det. Samma design som den jag haft till lilla burken.Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote
Daniel021 Posted October 2, 2019 Posted October 2, 2019 On 2019-10-01 at 13:39, Strikt sa: Ok, kul! Är det du som beställt det från början? Vart är det byggt? Och vet du om det är optiwhite, det är lite grönt på sidorna, så kanske inte den renaste formen isf. Skickat från min iPhone med Tapatalk Nej jag köpte det av en som inte hade använt det så var helt nytt då. har bytt sumpen för var en annan till det då 1 Quote
Recommended Posts