Dimorb Postat 19 april 2017 Postat 19 april 2017 Har sökt runt i forumet för att finna ut om det fortsatt är aktuellt med koldosering genom ättika. Någon som gör det? Kan ni i så fall ge mig en översikt/schema på hur mycket ni doserar, vilken koncentration och märke? Måste pröva något i ett utav de Fish only som jag har ståendes men är inte jätteintresserad av att betala massor extra för t.ex. nopox om det fungerar med ättika. Tacksam för svar. Citera
nike83 Postat 19 april 2017 Postat 19 april 2017 lite OT, men KZ:s ZEOstart luktar ättika. blir så klart lite misstänksam om det är ättika som jag betalar dyra pengar för?... Citera
Lasse Postat 19 april 2017 Postat 19 april 2017 Sök på VÄS - och du skall bliva härled MVH Lasse 1 Citera
jonasroman Postat 20 april 2017 Postat 20 april 2017 23 timmar sedan, Lasse sa: Sök på VÄS - och du skall bliva härled MVH Lasse Lasse 3:16...;-) 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.