hippo Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 funderar lite på att ha btn i mitt nya projekt .någn som vet om det funkar bra i saltvatten eller samlar det på sig massa skit?jag har letat priser på nätet men utan resultat någon som vet vad det kostar för en red sea 200*60 ?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hanss0n Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 vad är btn?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrroomm77 Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 BTN=Back to nature Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 För några år sedan låg den på 7 -8 tusen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hippo Postat 30 januari 2006 Författare Dela Postat 30 januari 2006 För några år sedan låg den 7 -8 tusen.hmm. lite väl häftigt för min plånbok .inte undra på att dom inte visar några priser på hemsidan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hippo Postat 30 januari 2006 Författare Dela Postat 30 januari 2006 jag såg att någon dansk hade byggt med korallkeramik.vad är det och var kan man köpa det? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 Bättre att köpa Ls för 8 tusen och palla upp mot bakrutan Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hippo Postat 30 januari 2006 Författare Dela Postat 30 januari 2006 Bättre att köpa Ls för 8 tusen och palla upp mot bakrutanja det har du fullständigt rätt i Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 pwss har en kopia på dessa bakgrunder som är långt mycket billigare, men i mina ögon ser lika bra ut. Jag köpte en till mitt 220-kar som jag har haft ciklider i(tjejen fick det till sina guppys) och det såg ut så här:Wrang hade en Red Sea i sitt Percula 90 innan vill jag minnas men sålde det här på guiden. Tittar du i hans tråd(Wrangs 300-liters) så ser du bilder på det där vill jag minnas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
petrol Postat 30 januari 2006 Dela Postat 30 januari 2006 Har för mig att det finns en "red sea" under säljes här på guiden. Vet dock inte längden Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 De som sysslar med sötvatten bygger sina i frigolit (vissa i alla fall). Vet dock inte om de avger något ämne som inte är bra i saltvatten. Men här har du en beskrivning hur man kan göra själv och det kostar MYCKET mindre. http://www.zoopet.com/index.php?option=com_content&task=view&id=283&Itemid=143 Berätta hur du gör eller om du struntrar i det! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 31 januari 2006 Dela Postat 31 januari 2006 Ja min bakgrund finns kvar här hemma och ligger ute under säljes delenMått på denna 87x52cm Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hippo Postat 1 februari 2006 Författare Dela Postat 1 februari 2006 Ja min bakgrund finns kvar här hemma och ligger ute under säljes delenMått på denna 87x52cmvarför har du valt att inte använda din btn? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 1 februari 2006 Dela Postat 1 februari 2006 Hippo. Karet är för litet till denna bakgrund kan ej bygga upp med LS som jag ville.Eftersom denna bygger ca 15-20cmNästa kar så slänger jag i den andra som ligger och väntar på att bli isatt i ett större Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
stigigemla Postat 1 februari 2006 Dela Postat 1 februari 2006 I mitt 1500 liters växtkar hade jag en betongspacklad frigolitbakgrund med livsmedelsklassat spackel.Jag gjorde tre hundraprocentiga vattenbyten i starten och startade sedan. Men fisken började dö så jag ökade vattenbytet. Jag bytte 100 liter om dagen i ett halvår innan det lugnade ner sig. Sedan tog det ett halvår till så hade mina Siamesiska algätare gnagt sig i genom det 3 mm tjocka spackellagret. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.