Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postat

funderar lite på att ha btn i mitt nya projekt .

någn som vet om det funkar bra i saltvatten eller samlar det på sig massa skit?

jag har letat priser på nätet men utan resultat någon som vet vad det kostar för en red sea 200*60 ??

Postat
För några år sedan låg den 7 -8 tusen.

hmm. lite väl häftigt för min plånbok .

inte undra på att dom inte visar några priser på hemsidan

Postat

pwss har en kopia på dessa bakgrunder som är långt mycket billigare, men i mina ögon ser lika bra ut. Jag köpte en till mitt 220-kar som jag har haft ciklider i(tjejen fick det till sina guppys) och det såg ut så här:

220.JPG

Wrang hade en Red Sea i sitt Percula 90 innan vill jag minnas men sålde det här på guiden. Tittar du i hans tråd(Wrangs 300-liters) så ser du bilder på det där vill jag minnas.

Postat

Hippo. Karet är för litet till denna bakgrund kan ej bygga upp med LS som jag ville.

Eftersom denna bygger ca 15-20cm

Nästa kar så slänger jag i den andra som ligger och väntar på att bli isatt i ett större

Postat

I mitt 1500 liters växtkar hade jag en betongspacklad frigolitbakgrund med livsmedelsklassat spackel.

Jag gjorde tre hundraprocentiga vattenbyten i starten och startade sedan. Men fisken började dö så jag ökade vattenbytet. Jag bytte 100 liter om dagen i ett halvår innan det lugnade ner sig. Sedan tog det ett halvår till så hade mina Siamesiska algätare gnagt sig i genom det 3 mm tjocka spackellagret.

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...