Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• 3 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
Postat

Tips: att lägga till 'site:saltvattensguiden.se' efter sökfrasen i det vanliga Googlesökfältet (t.ex. "kalkalger site:saltvattensguiden.se") ger bara resultat från just saltvattensguiden.se...

Men det är grymt smidigt att ha det 'inbyggt' direkt på hemsidan så jag hoppas det löser sig.

Sent using Jedi mind-trick.

Postat
7 minuter sedan, BatmanGefle sa:

Tips: att lägga till 'site:saltvattensguiden.se' efter sökfrasen i det vanliga Googlesökfältet (t.ex. "kalkalger site:saltvattensguiden.se") ger bara resultat från just saltvattensguiden.se...

Men det är grymt smidigt att ha det 'inbyggt' direkt på hemsidan så jag hoppas det löser sig.

Funkar inte här iallafall..med och utan mellanslag.

Screenshot_20180126-211134.png.056cab1ead0559cc80a38ac3f087b26a.png

Postat

Funkar inte här iallafall..med och utan mellanslag.

Screenshot_20180126-211134.png.056cab1ead0559cc80a38ac3f087b26a.png
Inte i sökfältet på hemsidan, i vanliga Googlesökfältet, på www.google.se... (var nog lite otydlig på den punkten).

Postat

Har fått göra en temporär fullösning, verkar som deras scripts har slutat funka delvis

Så nu la jag in en direkt knapp som öppnar en fristående sida med resultatet i google, med site:saltvattensguidens.se, resultatet blir ju detsamma, bara jobbigt att hamna i ett nytt fönster :-(

• Gilla 3

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...