Lasse Postat 13 december 2017 Postat 13 december 2017 (ändrat) Hej Försöker använda Google sökmotorn på första sidan - ger detta svar Unauthorized access to internal API. Please refer to https://support.google.com/customsearch/answer/4542 Samma svar i Edge och Chrome MVH Lasse Ändrat 13 december 2017 av Lasse Citera
mcjagg Postat 1 januari 2018 Postat 1 januari 2018 Hej google sökmotor funkar ej på sidan mvh Frank Citera
BatmanGefle Postat 12 januari 2018 Postat 12 januari 2018 Samma här. Inte funkat sedan lucia... Citera
Slanten Postat 26 januari 2018 Postat 26 januari 2018 Det är en saknad funktion... Hoppas den kommer igång Citera
BatmanGefle Postat 26 januari 2018 Postat 26 januari 2018 Tips: att lägga till 'site:saltvattensguiden.se' efter sökfrasen i det vanliga Googlesökfältet (t.ex. "kalkalger site:saltvattensguiden.se") ger bara resultat från just saltvattensguiden.se...Men det är grymt smidigt att ha det 'inbyggt' direkt på hemsidan så jag hoppas det löser sig.Sent using Jedi mind-trick. Citera
danne031 Postat 26 januari 2018 Postat 26 januari 2018 7 minuter sedan, BatmanGefle sa: Tips: att lägga till 'site:saltvattensguiden.se' efter sökfrasen i det vanliga Googlesökfältet (t.ex. "kalkalger site:saltvattensguiden.se") ger bara resultat från just saltvattensguiden.se... Men det är grymt smidigt att ha det 'inbyggt' direkt på hemsidan så jag hoppas det löser sig. Sent using Jedi mind-trick. Funkar inte här iallafall..med och utan mellanslag. Citera
BatmanGefle Postat 26 januari 2018 Postat 26 januari 2018 Funkar inte här iallafall..med och utan mellanslag. Inte i sökfältet på hemsidan, i vanliga Googlesökfältet, på www.google.se... (var nog lite otydlig på den punkten).Sent using Jedi mind-trick. Citera
BatmanGefle Postat 26 januari 2018 Postat 26 januari 2018 11 minuter sedan, danne031 sa: Meeen snabbtänkt jag är då... Skål och trevlig fredag på dig med! 2 Citera
Johnny Tveit Postat 26 januari 2018 Postat 26 januari 2018 59 minuter sedan, BatmanGefle sa: Skål och trevlig fredag på dig med! Skål! 1 Citera
freguz Postat 26 januari 2018 Postat 26 januari 2018 Jag kom av mig i felsökandet, var inte helt trivialt. Lovar att nya tag strax! Citera
freguz Postat 27 januari 2018 Postat 27 januari 2018 Har fått göra en temporär fullösning, verkar som deras scripts har slutat funka delvis Så nu la jag in en direkt knapp som öppnar en fristående sida med resultatet i google, med site:saltvattensguidens.se, resultatet blir ju detsamma, bara jobbigt att hamna i ett nytt fönster :-( 3 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.