Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 470
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat
Jag ska lura över Christer.T och Ove.B någon gång så det blir lite kvalite.Eller så faller lotten på mig att ha nästa stockholms träff med pub runda efter.Patrik

det kan ha vart det bästa ja har hört på länge :)

/ Patrik

Postat

Får ta och tacka för titten på den jättefina burken samt "kungen" i burken. Hoppas att dom n ya fraggarna tar sig och växer till sig hos dig.Skall bli kul att se vad dom får för färger hos dig då du håller på med lite Zeo. Jag har börjat att håva upp en massa sniglar åt er som ni får i morgon.

Fråga bara, Tror du dom klara sig i en påse tills imorgon?

• 2 veckor senare...
Postat

Ser fram emot att få ta en resa framöver o titta till karen i västsverige och då står du på tur Tomas.Tack för en trevlig pratstund.Patrik

Postat

Tack för titten Patrik. Riktigt fint kar har du, med fina koraller och fiskar! Trevlig pratstund som gav mig en del input om hur man kan köra ett kar.

Välkommen när du kommer över till västsverige!

Postat

Tack själv Per för pratstunden,västsverige ska Stefan skjutsa mig till har han lovat och då ska jag väl få se ditt storslagna kar Per.Stefan e fortfarande vit i ansiktet efter sitt besök.Patrik

• 1 månad senare...
Postat

Pocilliporan börjar bli riktigt schysst i färgen nu.

Som jag sagt tidigare till dig Patrick att du har en av dom finaste burkarna på forumet. Håller med dig att du inte alls får fram dom färger som du har på korallerna på bilderna tyvärr.

Postat

Yes det har snart gått ett år sedan jag köpte den och nu har jag flyttat fram den på revet,växer långsammare skägg.och jag hoppas Sohalen inte fraggar den helt.Patrik

Postat

Ska vara en lätt fjäril,Jag började fundera efter ett besök av Pwin,Ländström och Norberg och vi pratade glasrosor och nu hade fisken gått i karantän hos Triton i 3 veckor och ätit frys mat.2dagar har den simmat i burken utan att äta det som bjuds men glasrosorna e borta och jag tror den äter av mina flatworms oxå. Den har inte visat något intresse för att noppa på korallerna så det ser bra ut.Patrik

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...