Vargklo Postat 10 februari 2009 Dela Postat 10 februari 2009 Jättekul att se dina vackra fiskar, Patrik! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 10 februari 2009 Författare Dela Postat 10 februari 2009 Tack Calle och jag hoppas att jag får fylla på med några till framöver.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Botan Postat 17 februari 2009 Dela Postat 17 februari 2009 Hej Patrik! Otroligt snyggt akvarium. Avundsjuk!! Min plygge dog ju. Till saken hör att alla mina kvariefiskar dog...=0(. Kommer snart till triton igen efter vår resa till Maldiverna. Då får du sälja en ny till mig...=0) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 17 februari 2009 Författare Dela Postat 17 februari 2009 Nä sälja fisk e nog inte min grej, men ja hänger för mycket i perioder på Triton och har lyckats mata igång några svårare fiskar med deras Fauna Marin foder och varje fisk som överlever får jag en 500 hundring insatt på ett pensions sparande som Leffe driver vid sidan om Triton.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jör.. Postat 18 februari 2009 Dela Postat 18 februari 2009 Hur hög är avkastningen på insatt kapital? En lax och fyra silverfiskar/månad eller en rökt Chaetodontoplus personifer(en av dom du inte fick att äta).Och jag undrar om insättningsgarantin gäller hos Triton Carnegie Investment Bank.Eller är risken att dom också dras med i strömen av bottenlösa fri fall som gäller den övriga finansmarknaden. För då är man tosk hos den här investeraren också ganska snart. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 19 februari 2009 Författare Dela Postat 19 februari 2009 Triton fick aldrig några personifer utan det va en liknande modell på fisk och dom åt nog alla dagen efter i deras karantän.själv e jag en dålig fisk kund med bara en diacantus på mitt samvete trotts att den åt både i butiken och hemma hos mig så strök den med.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
jör.. Postat 19 februari 2009 Dela Postat 19 februari 2009 Det var inte menat som något hugg. Skulle kanske ha skivit rökt Salmo salar istället.Måste också medhålla att karantän dom har är långt över det normala som man kan tänka sig och på alla sätt kan begära.Och investerings banken dom bedriver vet jag inte så mycket om.Men man kan misstänka att Triton är så mycket mer kompetenta på fisk o övrigt i den braschen. För om dom är bara hälften så bra på investering så skall jag inte bara köpa mina djur och prylar hos dom,utan då skall jag sparka min revisor och låta Triton sköta investeringarna åt mig också. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 26 mars 2009 Dela Postat 26 mars 2009 Tja ! Kul att se att burken din rullar på med lite nya schyssta fiskar. Själv har jag häcken upp med nya firman så det är inte å tänka på att ta hand om min burk. Ringer nån dag så vi snacka lite skit... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 16 oktober 2009 Dela Postat 16 oktober 2009 Patrik, nu får du ta lite bilder och uppdatera tråden Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 16 oktober 2009 Författare Dela Postat 16 oktober 2009 Adddo jag kom sist i fototävlingen så mitt självförtroende e dåligt nu.Akvariet tuffar på men blev drabbat av fiskdöd 6-7 fiskar strök med och innan det va det många koraller som dukade under men om tid finnes i helgen ska du få en bild.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Laggeman Postat 16 oktober 2009 Dela Postat 16 oktober 2009 Se det inte som att du kom sist utan att du kom på X'e plats istället. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 16 oktober 2009 Författare Dela Postat 16 oktober 2009 Nä det va ett skämt men fotografering e jag usel på.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 16 oktober 2009 Dela Postat 16 oktober 2009 Ha ha Jimmy!Ok Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 17 oktober 2009 Författare Dela Postat 17 oktober 2009 Några bilder till Adddo. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 17 oktober 2009 Dela Postat 17 oktober 2009 Kul att du lade upp lite bilder! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 17 oktober 2009 Dela Postat 17 oktober 2009 Du är en jävel på at fotografera för att vara dålig! *ler* Hoppas på fler bilder! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 17 oktober 2009 Dela Postat 17 oktober 2009 Jäkligt fina bilder Patrik. Gillar korallen på bild 3, härlig färg. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ted Camenius Postat 17 oktober 2009 Dela Postat 17 oktober 2009 Riktigt snyggt. Har du nån bild på hela akvariet? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Moose Postat 17 oktober 2009 Dela Postat 17 oktober 2009 snyggt! gillar acroporan på bild 4a starkt!o nu vill vi ha den obligatoriska helbilden! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 17 oktober 2009 Författare Dela Postat 17 oktober 2009 Jag får inte till en helbild på karet hur jag än försöker.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 17 oktober 2009 Dela Postat 17 oktober 2009 Jag får inte till en helbild på karet hur jag än försöker.PatrikStå en meter längre bak! Och du säger du inte kan fotografera. Denna skulle man kunna ha som bakgrund på datorn ju! Vad är det för art? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 17 oktober 2009 Författare Dela Postat 17 oktober 2009 A.Nigripes ska det va Sillen.Patril Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 17 oktober 2009 Dela Postat 17 oktober 2009 Man ser nästan på bilden på clownen att de är gamla pensionärer. 15 år sätter väll sina spår antar jag. Goniporan orkar fortfarande med clownerna? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 17 oktober 2009 Dela Postat 17 oktober 2009 Gillade fisken!Får ta och läsa på om den för jag har inte hört talas om denna vad jag kan minnas! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 17 oktober 2009 Dela Postat 17 oktober 2009 Vilka bilder Patrik! Riktigt snygga! Håller med Jakob, man ser att clownerna har hängt med ett tag hehe Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.