nike83 Postat 13 oktober 2012 Dela Postat 13 oktober 2012 Karet e på 580 liter och tekniken e den samma som tidigare förutom att nu ska jag testa LED.PatrikTesta LSD istället ! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 21 september 2013 Dela Postat 21 september 2013 Patrik. Dags att uppdatera? Eller har du blivit hemlig? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 21 september 2013 Författare Dela Postat 21 september 2013 Patrik. Dags att uppdatera? Eller har du blivit hemlig?Jo ja vet Bjarne att nått måste hända.Någon dag när jag har tid ska en ny tråd skapas.Lite SPS,LPS,Knappar,MusslorFisk Xanturs,Achilles,Fredmani,Flavivertex och 10 anthias.Samma teknik som förut men nu e det LED som lyser.Bio pellets som ska ut ur sumpen och Ultralith ska in.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 6 oktober 2013 Dela Postat 6 oktober 2013 Vad f_n lever ni ? - Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 6 oktober 2013 Dela Postat 6 oktober 2013 Vad f_n lever ni ? -Stefan! Din gamle fönstertittare! Hur är läget? Har du nåt kar igång? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 6 oktober 2013 Dela Postat 6 oktober 2013 He he.. Skall flytta till hus nu inom 3 månader så kanske ja!! Saknar karet som f_n ..... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 6 oktober 2013 Författare Dela Postat 6 oktober 2013 Fönster tittare Bjarne,man kan ju tro han stirrat genom ett galler senaste åren.Frågan e om det va fängelse eller psyk galler?Kul att du går i akvarie tankar Stefan,var ska huset stå?Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 6 oktober 2013 Dela Postat 6 oktober 2013 Fönster tittare Bjarne,man kan ju tro han stirrat genom ett galler senaste åren.Frågan e om det va fängelse eller psyk galler?Kul att du går i akvarie tankar Stefan,var ska huset stå?PatrikVi skall flytta till Skälby i Väsby . Uppe mot motorcrossbana typ. Skall bli riktigt kul att få det större. Vet inte vart jag skall ställa burken än bara. Har ett par idéer på platser men får ta det när vi har flyttat in. Själv då ? Allt väl med familjen .. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 6 oktober 2013 Författare Dela Postat 6 oktober 2013 Jo tack allt e bra med familjen.Har en burk nu på 580 liter som när jag får tid ska bli en ny tråd.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 5 februari 2014 Författare Dela Postat 5 februari 2014 För dig Krilleman. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sherwan Postat 5 februari 2014 Dela Postat 5 februari 2014 Nice Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 5 februari 2014 Författare Dela Postat 5 februari 2014 Ser ut som skit men det ska det bli ändring på. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sherwan Postat 5 februari 2014 Dela Postat 5 februari 2014 Två av mina favoriter, Achiles o xhantis... Känner ett stort sug av att uppgradera här hemma till 700-800+Fisken är viktigare än allt annat känner jag och just nu hindrar storleken av min tank fiskvalet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 6 februari 2014 Dela Postat 6 februari 2014 Snyggt Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krilleman Postat 6 februari 2014 Dela Postat 6 februari 2014 Snyggt polarn! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 31 december 2014 Författare Dela Postat 31 december 2014 Nytt år i morgon och nytt kar ska planeras. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ormet Postat 1 januari 2015 Dela Postat 1 januari 2015 Härligt med anthias tjocka som sälar. Achilles är fantastisk.Nån hum om storlek på nästa? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 1 januari 2015 Författare Dela Postat 1 januari 2015 Ca 800 liter tror jag.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strikt Postat 1 januari 2015 Dela Postat 1 januari 2015 Kul! Vad blir det för mått och inriktning? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 1 januari 2015 Författare Dela Postat 1 januari 2015 Jag vet inte måttet ännu men ska bygga bänken först ca 1600x800 skulle jag tro att det blir.Sps ska det va men någon lps kan ju slinka i.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Strikt Postat 1 januari 2015 Dela Postat 1 januari 2015 Blir kul att följa Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.