joney Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 mycket snyggt patrik.. vill du bjuda på en hel bild med,, hur gick det med den blå montiporan förresten? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 20 februari 2007 Författare Dela Postat 20 februari 2007 Menar du den montiporan som blev 5 st så ser den ut att hämta sig.Hel bilden sparar jag till att du kommeröver med din fotokanon.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 20 februari 2007 Författare Dela Postat 20 februari 2007 Jag får väl muta dig Joney! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 perfekt.. när ska jag komma? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 20 februari 2007 Författare Dela Postat 20 februari 2007 Till helgen passar mig har fotboll 2 kvällar den hära veckan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 skulle kunna komma förbi på söndag Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Tyvär Jonas den är patenterad av mig och jag tänker inte dela med mig av designen eller fler detaljerade bilder. Jag ska bygga upp ett globalt imperium kring denna revolutionerande produkt och dra mig tillbaka i ett liv i lyx och paraplydrinkar. Sedan ska jag anställa någon som gör rent min skummarkopp och skrubbar mina rutor. Det är vad jag kallar äkta lyx det grabbar och tjejer.Det framgår inte vart man ska skicka C V´t ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 20 februari 2007 Författare Dela Postat 20 februari 2007 vi höres till helgen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 20 februari 2007 Författare Dela Postat 20 februari 2007 Leffe du e inte tillräckligt snygg för att skrapa rutorna i Jakens burk! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 jepp det gör vi Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest torstenj Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 hur gick det med yngelfällan? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 20 februari 2007 Författare Dela Postat 20 februari 2007 Den va bra sparade 150 yngel som nu e döda. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Guest torstenj Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 synd att de ej överlevde, dog de pga brist på tid? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 20 februari 2007 Författare Dela Postat 20 februari 2007 Skulle tro att dom dog av dålig vattenkvalite,så nästa vända så blir det täta och små vatten byten men de konstiga e att dom flesta dog dag 2 trotts mycke foder i vattnet. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Patrik!Ditt kar var ett av de första jag såg. Jag blev imponerad när jag var hos dig och köpte din gamla skummare. Även om jag var imponerad då så är jag nu ännu mer imponerad. Gillar din kombination av vackra koraller och fiskar och Sohalen är liksom pricken över i:et!Lycka till med nästa omgång av yngel! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 20 februari 2007 Författare Dela Postat 20 februari 2007 Tack .Underskatta inte blandningen av alla typer av koraller det blir lite mera levande intryck än bara hårda som inte rör på sig .Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Tackar för rådet! Jag har i dag nästan bara mjuka men vill blanda lite som du säger! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 20 februari 2007 Dela Postat 20 februari 2007 Vilken schysst tillväxt du har på dina koraller!!!!! KANON FINT Börjar att bli ganska så fullt nu i burken. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 NNNNAjs Patrik!! Blir finare o finare Ni kanske doserade för mycket vodka i yngelkaret? Pfft.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Clownen Postat 21 februari 2007 Dela Postat 21 februari 2007 Grymmt snyggt! Jag får verkligen känslan av att titta på ett rev när jag ser ditt akvarium. Hur gammal är Sohalen?MvhPeter Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
joney Postat 25 februari 2007 Dela Postat 25 februari 2007 då var man hemma hos patrik och plåta idag.. otroligt snyggt och naturtroget kar med stora acroporor som har fått växa ut ordentligt,, för att inte tala om sohalen, riktigt maffig bit. ja riktig imponerad blev jag iaf,tack för kaffet och fraggarna och titten. hoppas du blir nöjd med bilderna. mvh Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 25 februari 2007 Dela Postat 25 februari 2007 Vad säger man? GRYMT!!! Kan bara konstatera att jag inte besökte de sämsta akvaristerna innan jag startade! Jag fattade inte heller med ditt kar hur tjusigt det var när jag var där första gången! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 25 februari 2007 Författare Dela Postat 25 februari 2007 Äh!!! Sillen det är Joneys kamera som fått till det.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 25 februari 2007 Dela Postat 25 februari 2007 Jo visst är han bra på att ta bilder men jag har sett karet i verkligheten senare också utan att nyttja hans objektiv! Var stolt!!! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 25 februari 2007 Dela Postat 25 februari 2007 Nu ser man i alla fall lite mer av färgerna. Bra jobbat Johnny.På bild 8 så ser man hur fin den rosa acroporan är.Helt otroligt vilken tillväxt du har på fraggen på botten Patrik (bild 15) Det är nästan så att den snart får kallas korall, den måste trivas att inte stå allt för ljust. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.