wrang Postat 7 januari 2008 Dela Postat 7 januari 2008 Så himmla coolt!! Firren ser ju helt enorm ut Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hbmannen Postat 7 januari 2008 Dela Postat 7 januari 2008 Jag ska lura över Christer.T och Ove.B någon gång så det blir lite kvalite.Eller så faller lotten på mig att ha nästa stockholms träff med pub runda efter.Patrikdet kan ha vart det bästa ja har hört på länge / Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
havre Postat 7 januari 2008 Dela Postat 7 januari 2008 Rock klassiker!För passa sig för sohlas när man är ute och snorklar Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 12 januari 2008 Dela Postat 12 januari 2008 Får ta och tacka för titten på den jättefina burken samt "kungen" i burken. Hoppas att dom n ya fraggarna tar sig och växer till sig hos dig.Skall bli kul att se vad dom får för färger hos dig då du håller på med lite Zeo. Jag har börjat att håva upp en massa sniglar åt er som ni får i morgon. Fråga bara, Tror du dom klara sig i en påse tills imorgon? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 12 januari 2008 Författare Dela Postat 12 januari 2008 Nu när du har öl förbud kan du väl stoppa sniglarna i ditt öl glas,ses i morgon.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Ländström Postat 27 januari 2008 Dela Postat 27 januari 2008 Hej PatrikTack för titten!Kul att få se ditt vakra kar i verkligheten och tjöta en stund.Välkommen till Uddevalla när du är i närheten.//Tomas. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 27 januari 2008 Författare Dela Postat 27 januari 2008 Ser fram emot att få ta en resa framöver o titta till karen i västsverige och då står du på tur Tomas.Tack för en trevlig pratstund.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pwin Postat 27 januari 2008 Dela Postat 27 januari 2008 Tack för titten Patrik. Riktigt fint kar har du, med fina koraller och fiskar! Trevlig pratstund som gav mig en del input om hur man kan köra ett kar. Välkommen när du kommer över till västsverige! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 27 januari 2008 Författare Dela Postat 27 januari 2008 Tack själv Per för pratstunden,västsverige ska Stefan skjutsa mig till har han lovat och då ska jag väl få se ditt storslagna kar Per.Stefan e fortfarande vit i ansiktet efter sitt besök.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 22 mars 2008 Författare Dela Postat 22 mars 2008 Några nya bilder lika dåliga som vanligt.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
crille Postat 22 mars 2008 Dela Postat 22 mars 2008 snyggt patrik! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 22 mars 2008 Dela Postat 22 mars 2008 Pocilliporan börjar bli riktigt schysst i färgen nu. Som jag sagt tidigare till dig Patrick att du har en av dom finaste burkarna på forumet. Håller med dig att du inte alls får fram dom färger som du har på korallerna på bilderna tyvärr. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
adddo Postat 22 mars 2008 Dela Postat 22 mars 2008 Kanonsnyggt Patrik! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 22 mars 2008 Författare Dela Postat 22 mars 2008 Du får väl komma med din kamera någon dag Stefan.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 22 mars 2008 Dela Postat 22 mars 2008 Du får väl komma med din kamera någon dag Stefan.PatrikJag kan ju inte heller plåta! Tar ca 20 bilder innan en bild blir bra om jag har tur. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 22 mars 2008 Författare Dela Postat 22 mars 2008 Klart bättre än mig Stefan. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 22 mars 2008 Dela Postat 22 mars 2008 Bild 1 är det Echinatan? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 22 mars 2008 Författare Dela Postat 22 mars 2008 Yes det har snart gått ett år sedan jag köpte den och nu har jag flyttat fram den på revet,växer långsammare skägg.och jag hoppas Sohalen inte fraggar den helt.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
kjell Postat 22 mars 2008 Dela Postat 22 mars 2008 Tjenare!Det ser jätte bra ut nu!Har du ökat på doseringarna?Mvh kjell Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sunny Postat 22 mars 2008 Dela Postat 22 mars 2008 Riktigt läckert ! , vore kul med helbild..Tycker det ser ut som om färgerna har börjat komma fram rätt så bra ?Mvh,Sunny Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
BroderIsak Postat 22 mars 2008 Dela Postat 22 mars 2008 Du skall se färgerna i verkligheten dom är kanon.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Sillen Postat 23 mars 2008 Dela Postat 23 mars 2008 Tack för bilderna!Nu säger Stefan att färgerna är bättre irl och han är trovärdig som källa vilket gör det hela än mer imponerande. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 30 mars 2008 Författare Dela Postat 30 mars 2008 Efter en tid funderande så blev det en fjäril i karet för att ta dom glasrosorna jag inte kommer åt.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vargklo Postat 30 mars 2008 Dela Postat 30 mars 2008 Kul,Berätta gärna mer om fjärilen. Är den lätt? Vad matar du den med annars? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
salar Postat 30 mars 2008 Författare Dela Postat 30 mars 2008 Ska vara en lätt fjäril,Jag började fundera efter ett besök av Pwin,Ländström och Norberg och vi pratade glasrosor och nu hade fisken gått i karantän hos Triton i 3 veckor och ätit frys mat.2dagar har den simmat i burken utan att äta det som bjuds men glasrosorna e borta och jag tror den äter av mina flatworms oxå. Den har inte visat något intresse för att noppa på korallerna så det ser bra ut.Patrik Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.