BroderIsak Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Så här skall det se ut!!!!!!!!!http://www.hausriff.ch/4534/108355.html Citera
Connaissancen Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Verkligen vackert!Ser nästan overkligt ut. Citera
Aqua_Max Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Påminner mig om hur det skulle kunna se ut efter att en klass med dagisbarn tillverkat smällkarameller och man sopat ihop alla skrynkliga pastellfärgade silkespapper som blivit över på golvet. Citera
stigigemla Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Självlysande Anthias! Jag vill också ha! Citera
wrang Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Påminner mig om hur det skulle kunna se ut efter att en klass med dagisbarn tillverkat smällkarameller och man sopat ihop alla skrynkliga pastellfärgade silkespapper som blivit över på golvet. Haha kul Max Håller med men snyggt var det tycker jag iallafallhan kör visst nått linande "zeovit" funktionen om man fattar rätt eller nån bakterie preparat...PRODIBIO Bio DigestDurch den Schadstoffabbau im Meerwasser mit Hilfe von biotechnisch veränderten Bakterien wurde eine hochwirksame Möglichkeit geschaffen, schädliche Substanzen aus dem Aquarium zu entfernen. Hierdurch entsteht ein nährstoffarmes Wasser, was für ein gesteigertes Korallenwachstum ausschlaggebend ist. A highly effective possibility was created by the pollutant dismantling in the sea water by biotechnologically changed bacteria of removing harmful substances from the aquarium. Thereby develops a nutrient-poor water, which for an increased Korallenwachstum is decisive. Citera
stigigemla Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Vad jag kan se av bilden är nog Prodibio bra men Photoshop mycket bättre... Citera
elNico Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Vad jag kan se av bilden är nog Prodibio bra men Photoshop mycket bättre...Ser ju nästan för bra ut ja.....men det e ett fantastiskt kar iaf. Citera
Hanss0n Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 verkligen snygg det får man satsa på i sitt nya;) Citera
Laggeman Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Tycker inte om det alls. Allt för mycket neon för min smak. Citera
Fredrik1 Postat 6 februari 2006 Postat 6 februari 2006 Är mkt imponerad över hur man lyckats få till dessa färger men tycker personligen att det ser en aning för artificiellt ut.MvhFredrik Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.