Postat 4 april 20187 år samma här, jag har mailat och frågat, utan svar så det vet nog inte själva^^ Ändrat 4 april 20187 år av Rameau
Postat 4 april 20187 år Författare Aha, tack för informationen. Bra för oss gamla rebeller som inte har Failbook.
Postat 4 april 20187 år 26 minuter sedan, freguz sa: Aha dom ska flytta fysiskt... då får man hoppas på lite närmare stan då Har för mig att de skrivit vart på facebook vid något tillfälle, och då var det andra sidan motorvägen i Täby
Postat 4 april 20187 år Södra Täby närmare stan. Lahälls avfarten på E18 vänster över E18 50 meter rakt fram och ett gult hus på höger sida. Ca hela 1 minut närmare stan. Patrik
Postat 11 april 20187 år Ingen info om när det ska till o öppnas? hemsidan säger inget kul i den frågan
Postat 11 april 20187 år Datum för "hemlig happening" evenemanget dom har på facebook har flyttats till den 17e i dag. Jag vet inte om det sammanfaller med öppningen eller inte.
Postat 11 april 20187 år Författare En del smet dit och störde i flyttbestyren... Vet inte om det rekommenderas men lite omsättning tror jag inte de tackar nej till så länge man vet vad man vill ha... Och att man är ute efter "torrvaror" istället för levande. =)
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.