Aqua_Max Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 Det ger en annan innebörd till sloganen som står på förpackningen. "Upptäck en spännande värld". he he
acuario Postat 28 mars 2006 Postat 28 mars 2006 Hotelldöden får en ny innebörd. Från detta hotell checkar man bara ut med stjärtfenan först.. Hehe....
PuniXer Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Inga mer bilder? lite större o närmare? Sen tänkte jag nog uppgradera min belysning i mitt molly, tittar på en dubbel 36:a, att flytta ev ta bort orginallampan. Men de rören är 40 cm långa, tror du man får in dem där det är som "bredast" under reflektorn? med den där kopplingen på? hittar inga mått på själva svarta kopplingen? kanske du orkar mäta? hur långa e dina 24 wattare monterade? Jag har tagit bort splashguarden helt förutom där den täcker elektroniken.Tack på förhand, ursäkta jag ber dig vara försökskanin... : )SHaft samma tankar, Interpets 2x36W armatur, men som sagt inget mått på den svarta delen. Men i nödfall kan man väl köra 2x24W i en 2x36W armatur eller? Har ingen koll på sånt där..
Lasse Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 HejDet rör som jag satte in i mitt Mollyhotel (36 watt kompaktrör) är 41 cm inklusive hållare. Med lite tricksande får du in max 43 cm. Bredden max 10 cm.Placera drosseln utanför om möjligt.MVH Lasse
Illustratören Postat 5 november 2007 Postat 5 november 2007 Finns akvariumet kvar idag, och hur ser det ut om de finns kvar? Bilder?
Lasse Postat 5 november 2007 Postat 5 november 2007 Jodå http://imazo.se/PDF/akvkatalog.pdf sid 38MVH Lasse
Illustratören Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Schysst PDF, lite av en teaser för vidare utveckling och ideér till kommande projekt. Men jag menade akvariumet som e med i denna tråd, från Kalle i Gävle? =-)
stigigemla Postat 6 november 2007 Postat 6 november 2007 Kajo gjorde sitt senaste inlägg i denna tråden 2006-03-28.Jag misstänker tyvärr att karet kraschade eftersom han slutade skriva.
Rekommenderade inlägg