Casio Postat 24 december 2021 Författare Postat 24 december 2021 Första filmen med ny kamera. I viss mån noll koll, men än dock en liten förbättring. God jul 2 Citera
mikoto Postat 25 december 2021 Postat 25 december 2021 Blir nog bra det där! Tycker fortfarande ditt korallskelett grus är fräckt och står ut. 1 Citera
Casio Postat 26 december 2021 Författare Postat 26 december 2021 (ändrat) 9 timmar sedan, mikoto skrev: Blir nog bra det där! Tycker fortfarande ditt korallskelett grus är fräckt och står ut. Tack. Ja som tur är, är jag fortfarande nöjd. Förvånansvärt lite detritus som ansamlas i det. Ändrat 26 december 2021 av Casio Citera
Casio Postat 29 januari 2022 Författare Postat 29 januari 2022 Dagens vattenbyte flöt på riktigt bra. Inte så mycket som en droppe på golvet och häverten vändes i duchbrunnen. Juwel, hade kikat på eheim men måste säga att jag är nöjd för dem ca 200sek den kostade. Tunnorna kom från maltmagnus. Passade även på att väga upp 370gram till 10l byten. Idag bytte jag 50l. 1 Citera
mikoto Postat 15 februari 2022 Postat 15 februari 2022 Bra smidigt med förvägda påsar, jag tycker det är bökigt att dra fram min stora hink varje gång. Även om det såklart är lösbart. Jag har viljat ha det i burkar istället, men jag ville ha de till mina 50 liters byten och då fungera inte en 1 liters yoghurt hink som jag planerat på och då fastna mina planer... 1 Citera
Casio Postat 30 april 2022 Författare Postat 30 april 2022 On 2022-02-15 at 01:38, mikoto skrev: Bra smidigt med förvägda påsar, jag tycker det är bökigt att dra fram min stora hink varje gång. Även om det såklart är lösbart. Jag har viljat ha det i burkar istället, men jag ville ha de till mina 50 liters byten och då fungera inte en 1 liters yoghurt hink som jag planerat på och då fastna mina planer... Ja precis. Lite rutiner och inköp som man har känns att "sådär skulle jag ha gjort i början". Inga stora pengar men när man redan har köpt mindre lämpliga material för motsvarande behov svider det lite. Men nu fick jag ta tag i det och skaffa större hinkar. Citera
Casio Postat 14 juni 2022 Författare Postat 14 juni 2022 Kör hårt. Förhoppningarna är skyhöga. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.