Gå till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Saltvattensguiden

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

• Svar 167
  • Visningar 16,3k
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Populäraste inläggen

Populära bilder

• 3 veckor senare...
Postat
  • Författare

Första filmen med ny kamera. I viss mån noll koll, men än dock en liten förbättring.

God jul

Postat

Blir nog bra det där! Tycker fortfarande ditt korallskelett grus är fräckt och står ut.

Postat
  • Författare
9 timmar sedan, mikoto skrev:

Blir nog bra det där! Tycker fortfarande ditt korallskelett grus är fräckt och står ut.

Tack. Ja som tur är, är jag fortfarande nöjd. Förvånansvärt lite detritus som ansamlas i det.

Ändrat av Casio

• 1 månad senare...
Postat
  • Författare

Dagens vattenbyte flöt på riktigt bra. Inte så mycket som en droppe på golvet och häverten vändes i duchbrunnen. Juwel, hade kikat på eheim men måste säga att jag är nöjd för dem ca 200sek den kostade. Tunnorna kom från maltmagnus.

Passade även på att väga upp 370gram till 10l byten. Idag bytte jag 50l. 

• 3 veckor senare...
Postat

Bra smidigt med förvägda påsar, jag tycker det är bökigt att dra fram min stora hink varje gång. Även om det såklart är lösbart. Jag har viljat ha det i burkar istället, men jag ville ha de till mina 50 liters byten och då fungera inte en 1 liters yoghurt hink som jag planerat på och då fastna mina planer...

• 2 månader senare...
Postat
  • Författare
On 2022-02-15 at 01:38, mikoto skrev:

Bra smidigt med förvägda påsar, jag tycker det är bökigt att dra fram min stora hink varje gång. Även om det såklart är lösbart. Jag har viljat ha det i burkar istället, men jag ville ha de till mina 50 liters byten och då fungera inte en 1 liters yoghurt hink som jag planerat på och då fastna mina planer...

Ja precis. Lite rutiner och inköp som man har känns att "sådär skulle jag ha gjort i början". Inga stora pengar men när man redan har köpt mindre lämpliga material för motsvarande behov svider det lite. Men nu fick jag ta tag i det och skaffa större hinkar.

• 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.