Tedb Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 saknar du fula bubblande skattkistor å annan skit här kommer en länk med lite fula alternativhttp://www.maxaqua.com/ Citera
Tedb Postat 8 april 2006 Författare Postat 8 april 2006 Eller kanske har du saknat den här produkten hela ditt liv Citera
Tedb Postat 8 april 2006 Författare Postat 8 april 2006 om någon undrar så sitter jag bara å irriterar mej på några av de nya produkterna inför årets mässa i tyskland. Citera
Saxmark Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 E du med på en sambeställning ? Jag har ju redan min dykare.. Men jag lurar på en kista till honom.. Och kanske ett skepp.. Citera
Robbygg Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Undra om dom mini korallerna växer bra under Mh? Citera
Tedb Postat 8 april 2006 Författare Postat 8 april 2006 hehehe men stocken var väl fin annars en ihålig plast stock Citera
Tedb Postat 8 april 2006 Författare Postat 8 april 2006 E du med på en sambeställning ? Jag har ju redan min dykare.. Men jag lurar på en kista till honom.. Och kanske ett skepp..har inte luften tatt slut för honom än ??? Citera
Sillen Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Jag vill också beställa! Jag letade runt på din länk Ted men tyvärr hitade jag inte dykarklockan som hänger i luftslangen på den länken ens! När du är på mässan i Tyskland kan du väll koll åt mig?Så det innebär att du kollar runt bland grejorna i alla fall? Citera
Tedb Postat 8 april 2006 Författare Postat 8 april 2006 vet inte om de blir nån tur dit ett tag va de ju snack om samåk å biljett fix men jag tror de rann ut i saltet. Citera
Tedb Postat 8 april 2006 Författare Postat 8 april 2006 http://www.interzoo.com/main/d3zq6ncb/page.html Citera
Joru Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Usch... man får ju rysningar i hela kroppen när man ser dessa produkter. Citera
greger Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Wünderbar!Ted, tror du man kan ha 2 dino´s, 1 stock och mussla i ett 250 utan nitratfilter om man bara kör T5 och osmos, men har en kompis som har en bubbelking? Citera
Tedb Postat 9 april 2006 Författare Postat 9 april 2006 Wünderbar!Ted, tror du man kan ha 2 dino´s, 1 stock och mussla i ett 250 utan nitratfilter om man bara kör T5 och osmos, men har en kompis som har en bubbelking?HAHAHAHA skulle nog funka fint. Frågan e om man ens behöver vatten annat än för å få den häftiga stocken att flyta. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.