Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

• Svar 263
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Postat
Jag har i dag beställt 2 st Nanostream 6055. Jag ska styra dom med i Iks:n, dom måste kopplas med i simmod. Jag har nu 2 st Fisher pumpar men dom skuggar så mycket, tror att denna pumpar gör det inte.

Hur skall du styra dessa med Simmod modulen?

Någon extra kabel imellan du skaffat

Postat
Hur skall du styra dessa med Simmod modulen?

Någon extra kabel imellan du skaffat

Jå, jag har skickat ett brev till Iks, Tyskland med 10 euro och dom skickar så många kabel man behöver.

Postat

Fick du något besked om leveranstid? Jag funderar även på att köpa, är det någon mera? Vi kanske kunde göra en sambeställning? och på så sett få ner pris/frakt.

Mvh

Appen

• 2 veckor senare...
Postat
vi Kommer Att Sälja Nanostream Till"tysk-priser", Så Fort Pumparna Släpps Från Tunze!
har någon hört om datum då de kommer till sverige?

Ring JR och fråga?

• 2 veckor senare...
Postat

Det cirkulerar lite olika uppgifter angående nanostream - sista besked vi fick från Tunze för några veckor sedan - var att minstingen ska släppas nånstans snart, i början på november.

Däremot är det fortfarande oklart när dom två större modellerna är klara för skeppning.

Postat

Osäkert angående pris. Jag vet inte förrän de verkligen har landat hemma hos mig. Det kommer dock att ligga i närheten av Tunzes rekommenderade pris. Skulle gissa på omkring 500kr.

//Hans

• 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Skapa Ny...