Gå till innehåll

Tunze Nanostreamer


Norberg

Rekommenderade inlägg

  • 2 veckor senare...
  • Svar 263
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

  • 3 veckor senare...

Tror att magneten är lika bra som för den större varianten utav Stream pumparna. Denna för nano streamen är rund och sitter på pumpen. Himmla smidigt och grymt bra att de äntligen insett att deras Tunze fästen är otroligt dåliga

Tycker dock att man skall vänta på dessa nanostream, marea stream pumparna vad jag tycker är inte så bra som många tycker och är klumpiga

nanostream bygger ju bara 7cm inkl magnet

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Snacka om att ha flyt ... :balonger

Jag skall starta upp ett kar hemma nu. Det är 300l med lowironfront och jag tände till på marea och tänkte att det här blir ju bra och då inte bara för storleken utan också för att slippa det enorma flås som de vanliga Tunze ger. Nåväl, så snubblar man in på den här tråden och blir alldeles lycklig! Jag beställde igår två marea (2400l/h) men å andra sidan så var de ju inte så dyra.

En offtopic som ngn kanske har tips om: tyst (gärna knäpptyst) dränkbar returpump - har du en länk så vore jag glader!

-respekt Men ang. denna tråd så tror man det är aprilskämt. En pump som är 7cm som skickar ur sig uppåt 5'500l vatten/timma - helt vettlöst bra!

mvh :nöjd:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...
ser att dom inte skicka ut iaf bara inom tyskland stog det men man vet aldrig dom kanske skicka ut också e sugen på 6045 hehe

Du hade nog lite otur när du tänkte/läste ;)

Post to: Europe

=Skickar inom Europa.

Om du läser annonserna från den senare säljaren riktigt noga, så hittar du t.o.m en svensk flagga, och att frakten hit kostar 10Eur..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...