Postat 26 juli 20232 år Tack för bidragen och välkommen som stödjande medlem @leifsson och @Reuben Ekstra tack för det fine bidrag från @miroslav85 och välkommen som stödjande medlem. Extra tack för fortsat stöd @ninan och fine bidrag.
Postat 6 augusti 20232 år Tack för bidragen @Kajan , @Joad och @saltatrox Tack för det extra fine bidrag @jacob.forssman
Postat 28 augusti 20232 år Hej, jag betalade in 21 aug. Men det har ej uppdaterats. Har något gått snett ? Vänliga Hälsningar, Jan Ryberg
Postat 29 augusti 20232 år 9 timmar sedan, Ryberg skrev: Hej, jag betalade in 21 aug. Men det har ej uppdaterats. Har något gått snett ? Vänliga Hälsningar, Jan Ryberg Hej Jan, Du har PM.
Postat 17 oktober 20231 år Har ändrat mine rutiner lite, så nu kollar jag for nye stödjande medlemmer 2 ggr i veckan, acceptera dom och när der er 3-4 kollar jag i banken, och uppdater. PM mig om du behöver adgang snabt Dett är fortfarande en manuel process. Tack för stöd @Nelli, @akutmottagning, @spiken, @Vikingen Extra tack för det fine bidrag till @mare
Postat 3 november 20231 år Tack för era fina bidrag! @Lofson och @Nils Eriksson. Extra stor tak för et rigtig stort bidrag @stigsdotter
Postat 12 november 20231 år Författare Tack för er som nya stödjande och ni som valt att fortsätta @Olivia.S @Tomas Dida @Tipsypariswheel @KennethN @JimmyS
Postat 7 december 20231 år Tack för stödet @Ajakobsson, @cuprinol och @Petter N Extra tack för det fine bidrag @Carin
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.