Gå till innehåll

Alla saltvattensbutiker tack!


Strumpan

Rekommenderade inlägg

Hej!

Jag o min kille har planerat att åka ut imorn för att köpa lite grejor till karet,undrar därför vart det finns saltvattensbutiker här i sverige?

Vet väl om lite ställen men det är ju så fruktansvärt långt till alla,tar gärna emot nått tips om vart vi kan åka.

Tacksam för svar...

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

närmsta är djurmagazinet, men där råder det kaos nu.. burken ser ut som skit och dom har bara 4 clowner, 1 flavecens och lite lägre djur hemma. nästa steg blir örebro, reefzone. sen är det stockholm som gäller. själv har jag tröttnat på att djurmagazinet aldrig får hem något och att de är rätt så dyra, så jag och h0llowman bränner ner till stockholm och shoppar i helgen. skulle egentligen åkt till reefzone, men dom hade inte allt vi skulle ha hemma.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Skit var väl ändå bara förnamnet,har sett ut som stryk länge där nu tycker jag.

Jonny vill åka till akvarielagunen i umeå men det bli ju typ 120 mil fram o tebax *lite fööör långt*

Vad kan du tipsa om för butiker i sthlm då?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har vi bestämt oss,det blir JR,tänkte nu bara kolla om det är nån som vet om det finns några i ställena vi ska igenom.

Avesta

Fagersta

Sala

Västerås

+ alla småställen runt Täby,tex Sundbyberg,Bålsta,Jakobsberg och alla andra

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

hej, kolla upp innan ni åker vad de har hemma, om de fått in nån sändning etc. Jag var i stockholm för ett tag sen och tänkte kolla in JR men det var i princip tomt då... några dagar senare fick de sedan in en stor sändning =/

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...