Strumpan Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Hej!Jag o min kille har planerat att åka ut imorn för att köpa lite grejor till karet,undrar därför vart det finns saltvattensbutiker här i sverige?Vet väl om lite ställen men det är ju så fruktansvärt långt till alla,tar gärna emot nått tips om vart vi kan åka. Tacksam för svar... Citera
Draedon Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 närmsta är djurmagazinet, men där råder det kaos nu.. burken ser ut som skit och dom har bara 4 clowner, 1 flavecens och lite lägre djur hemma. nästa steg blir örebro, reefzone. sen är det stockholm som gäller. själv har jag tröttnat på att djurmagazinet aldrig får hem något och att de är rätt så dyra, så jag och h0llowman bränner ner till stockholm och shoppar i helgen. skulle egentligen åkt till reefzone, men dom hade inte allt vi skulle ha hemma. Citera
Strumpan Postat 25 maj 2006 Författare Postat 25 maj 2006 Skit var väl ändå bara förnamnet,har sett ut som stryk länge där nu tycker jag.Jonny vill åka till akvarielagunen i umeå men det bli ju typ 120 mil fram o tebax *lite fööör långt*Vad kan du tipsa om för butiker i sthlm då? Citera
Draedon Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Åka till ume för lite fiskprylar skulle jag aldrig göra. Det där kanske var att kasta sten i glashus då jag körde 90 mil för att hämta ett akvarium för några veckor sedan JR akvarium i Täby, dit ska jag i helgen. Dom ska tydligen ha en hel del i lager https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=11399 Citera
wrang Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Ja det är lika långt till Göteborg som Stockholm 38mil sååk ner till MarinAkvariet i Göteborg så får ni massor av utbud eller ciklidleken i lerum 2mil norr om göteborg på E20https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=11412MarinAkvariet Citera
Tedb Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Ja kika förbi mej på marinakvariet imorgon. Idag när jag hade öppet var de lite ensamt. Men de finns mycke att kika på så de gör inget. Citera
Strumpan Postat 25 maj 2006 Författare Postat 25 maj 2006 Nja lika långt till göteborg som till sthlm kan jag väl inte riktigt hålla med om,jag har ca 34 mil till sthlm och göteborg har jag ungefär 50-55 mil det bli alltså 15-20 mil längre så nja. Citera
Lasse Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Stumpan_666Tänk på vad du får för de extra milen:ler: Så kommer inte resan vara så lång.MVH Lasse Citera
GustavF Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Rekommenderar varmt JR. Helt klart min favoritbutik. Citera
Strumpan Postat 25 maj 2006 Författare Postat 25 maj 2006 Nu har vi bestämt oss,det blir JR,tänkte nu bara kolla om det är nån som vet om det finns några i ställena vi ska igenom.AvestaFagerstaSalaVästerås+ alla småställen runt Täby,tex Sundbyberg,Bålsta,Jakobsberg och alla andra Citera
H8RED Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 En avstickare till Södertälje (korallrevet) är inte så dumt när ni ändå är ute och åker.(ca 5 mil söder om Stockholm) Rekomenderas varmt. Citera
Draedon Postat 26 maj 2006 Postat 26 maj 2006 zooland i sumpan, åk dit och skit i korallrevet istället. Citera
denuo Postat 26 maj 2006 Postat 26 maj 2006 hej, kolla upp innan ni åker vad de har hemma, om de fått in nån sändning etc. Jag var i stockholm för ett tag sen och tänkte kolla in JR men det var i princip tomt då... några dagar senare fick de sedan in en stor sändning =/ Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.