Postat 1 timme sedan1 tim Författare 2 hours ago, Rameau said:Berätta gärna mer om tillvägagångssättet och hur du förvarar det 😀Jag kör en variant av vad jag såg Ryan göra på BRSTv förut.Jag har en matberedare med skivan med ett antal olika hål. Sedan kör jag diverse olika frysta grejer som jag köttar ner i matberedaren. Egentligen är det bäst om det är ordentligt fryst men jag har haft sönder plasten som min hackskiva satt på då, så nu kör jag halvtinat för att det ska bli mindre påfrestningar.Man kan ha i lite allt möjligt, fisk, räkor, musslor (utan skal). Bäst är om grejerna är okokta. Sen har jag frystorkad mysis som jag köpt i bulk och som jag brukar sila för att bli av med pulvret som finns i påsen. Mysisen lägger jag i en matlåda tillssmmans med vatten och lite aminos för att låta den svälla i kylen någon dag.Till sist blandar jag allt med pellets och lägger i ziploc påsar som jag plattat till så att det går att bryta bitar av efter att det blivit fryst.
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.