Postat 2 timmar sedan2 tim Hej!Jag har ca 10 anthias squamipinnis och jag undrar om det finns något foder som får deras orangea fina färg att komma tillbaka eller bestå? Det är nämligen så att jag har en liten anthias som har väldigt fin färg, medans de större (alla andra) är lite med "dassigt" orangefärgade. Den fina är också väldigt skygg, men kanske inte har något med saken att göra.
Postat 2 timmar sedan2 tim Det bästa naturliga färgfodret jag känner till är sötvattenscyclops och frusen vuxen artemia - men för anthias är nog cyclops bäst. Jag rekommenderar denna - har använt den i många år och det finns inget som tar fram röda färger som den.MVH Lasse Ändrat 2 timmar sedan2 tim av Lasse
Postat 1 timme sedan1 tim Författare 59 minuter sedan, Lasse skrev:Det bästa naturliga färgfodret jag känner till är sötvattenscyclops och frusen vuxen artemia - men för anthias är nog cyclops bäst. Jag rekommenderar denna - har använt den i många år och det finns inget som tar fram röda färger som den.MVH Lassetack, då ska jag försöka få tag på denna.Hur många kuber för 10 anthias om dagen? 1st?
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.