Postat IgĂ„r vid 08:04 1 d Hej! đ blir en lite trĂ„d eftersom det Ă€r sĂ„ trevligt att sjĂ€lv se tillbaka pĂ„ sina tidigare projekt och Ă€ven kul att dela med sig.Har ett gĂ€ng Ă„rs erfarenhet av det hĂ€r med saltvattensakvarium men har vart frĂ„nvarande frĂ„n hobbyn i ca 3-4Ă„r. Mest med anledning av att jag âfraggatâ mig sjĂ€lv 3 ggr nu. Och sĂ„ har jag ökat Ă„kandet av tvĂ„hjuligt, har lĂ€nge kört gammal glidar-HD, men nu har jag Ă€ven en adventurehoj som tar en del tid. Men nĂ€r Patrik la upp annons pĂ„ detta kit var det kört đ€·ââïž tanken Ă€r ett enkelt system som ska göra mig sĂ€llskap nĂ€r jag jobbar hemifrĂ„n. Akvarium: Elos mini ca 74 liter + display 12liter sump.Belysning: AI hydra 26HDSkummare: Tunze 9001Returpump: Sicce Syncra 0,5Wavemaker: Ecotech MP10 och Hygger HG112 8wEn mĂ„nad sen uppstart idag. DĂ€r i bor numera en Aurora goby i par med psitolrĂ€ka och nĂ„gra fĂ„ snĂ€ckor.
Postat 1 timme sedan1 tim VÀlkommen tillbaka! Ska bli kul att följa hur det gÄr med detta kar :) En gÄng salt alltid salt
GĂ„ med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.