Karoline Postat 23 oktober 2006 Författare Postat 23 oktober 2006 Häromdagen blev vi bjudna på en liten dans...Vi får se vart det leder Hanen är den svart/vita.// Anders & Karro
Karoline Postat 23 oktober 2006 Författare Postat 23 oktober 2006 Kul Får vi se om det blir lite bäbisar sen Ja det skulle vara riktigt kul Vi är spända./Anders & Karro
JMAONE Postat 23 oktober 2006 Postat 23 oktober 2006 Jisses vad läckert,Ni som snart har ett häststuteri, är det många som har sjöhästar i Svedala?
Karoline Postat 24 oktober 2006 Författare Postat 24 oktober 2006 Jisses vad läckert,Ni som snart har ett häststuteri, är det många som har sjöhästar i Svedala?Oj jag vet inte hur många det är som har hästar.Men det skulle vara jätte kul att få kontakt med någon som har./Karro
adddo Postat 24 oktober 2006 Postat 24 oktober 2006 Wow, riktigt spännande!! Hoppas verkligen de blir småttingar! Fina bilder oxå Avis..
Karoline Postat 28 oktober 2006 Författare Postat 28 oktober 2006 Här kommer kommer lite nya bilder, fortfarande tyvärr lite ful alger... Men vi jobbar på det. Akvariet.Karros favvis tjej, Blacknose.En av två mollly miller.En inneboende som är på tillväxt. Tog en räka utan snöre idag efter en månads träning MvhAnders & Karro
Niclas Postat 28 oktober 2006 Postat 28 oktober 2006 Hm.. Har ni Draken i samma burk som hästarna? Kommer dom inte att bli mat då så småningom?
crille Postat 29 oktober 2006 Postat 29 oktober 2006 jag tycker fortfarande era hästar är otroligt fräna,tror även att ni vet vad ni gör
Karoline Postat 29 oktober 2006 Författare Postat 29 oktober 2006 jag tycker fortfarande era hästar är otroligt fräna,tror även att ni vet vad ni görTack Crille!Det är sånna här ord som gör att man fortsätter lägga ut bilder och skriva kommentarer /Karro och Anders
SkogsflickaN Postat 29 oktober 2006 Postat 29 oktober 2006 Nu ska jag morra lite .Vi ska ju sälja vårat 240 liters kar.. är det iaf sagt... men man blir ju inte direkt sugen på att sälja det när man ser era snygga bilder på hästarna... nu vill ju jag med ha såna... *attans, attans, attans*... Så sluta skicka in bilder nu.. hi hi hi... Så lite kortfattat... grymt snyggt kar, fina hästar och trots fulalger så är det lockande snyggt ändå.
Karoline Postat 29 oktober 2006 Författare Postat 29 oktober 2006 Nu ska jag morra lite .Vi ska ju sälja vårat 240 liters kar.. är det iaf sagt... men man blir ju inte direkt sugen på att sälja det när man ser era snygga bilder på hästarna... nu vill ju jag med ha såna... *attans, attans, attans*... Så sluta skicka in bilder nu.. hi hi hi... Så lite kortfattat... grymt snyggt kar, fina hästar och trots fulalger så är det lockande snyggt ändå.Tack så mycket Tycker absolut att ni ska överväga att ha kvar det till hästar Vore kul med fler att byta erfarenheter med.Mvh/Anders
adddo Postat 4 november 2006 Postat 4 november 2006 Tack för fikat! Kanon fina kar! Så jäkla läckert sjöhäst kar! O det stora kommer ju att bli skitkul o se när det blir klart.Vilka härliga drakar! Så sugen på en sådan nu!Tack igen för det trevliga sällskapet o saltpratet!
Karoline Postat 4 november 2006 Författare Postat 4 november 2006 Tack för fikat! Kanon fina kar! Så jäkla läckert sjöhäst kar! O det stora kommer ju att bli skitkul o se när det blir klart.Vilka härliga drakar! Så sugen på en sådan nu!Tack igen för det trevliga sällskapet o saltpratet!Tack själva!Det var jätte roligt att ni kom förbi, det ska bli så kul i morgon att få se era kar /Karro och Anders
Karoline Postat 4 november 2006 Författare Postat 4 november 2006 Det ser vi fram emot! Vi också /Anders & Karro
Jaken Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Det här förväntar vi oss att få se i erat kar så smånigomVIDEO: Seahorse Giving Birth!http://www.wfrs.org/sh/kuda_pop.wmvHär är sjöhästforumet jag nämndehttp://forum.seahorse.org/Ganska stort forum.Our members have made a total of 285,097 postsWe have 6,647 registered members
Wotan Postat 9 november 2006 Postat 9 november 2006 Det är när man ser såna filmer som man blir sugen på att hiva ut kejsarna och 12 000 liters pumparna och byta inriktning...Lite avis på era sjöhästar ja...
Manks Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 Onekligen. Får inte visa den filmen för flickvännen, då kommer det bli sjöhästar här med en gång... Hoppas verkligen ni får en kull.
crille Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 Tack för fikat! Kanon fina kar! Så jäkla läckert sjöhäst kar! O det stora kommer ju att bli skitkul o se när det blir klart.Vilka härliga drakar! Så sugen på en sådan nu!Tack igen för det trevliga sällskapet o saltpratet!ert större kar där hemma skulle bli fint hem för en drake;)
adddo Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 ert större kar där hemma skulle bli fint hem för en drake;)Hehe, mm så mycket man vill ha, nu har vi ju ett varsitt kar jag o frugan, men skulle gärna ha ett stort FO kar och gärna ett sjöhästkar o ett frogfishkar o ett kallvattenkar osv osv osv.. heheh, blir nog att vänta på ett större hus först men jag bearbetar fortfarande min kära hustru lite ang dvärgdrake i hennes nya
crille Postat 10 november 2006 Postat 10 november 2006 ja du............,åter till tråden, sjöhästar är väl en dröm jag haft sen barnsben,lite sagodjur på nåt sätt.
Rekommenderade inlägg