Sillen Postat 14 juli 2006 Postat 14 juli 2006 ...Kul värre blev erbjuden mitt gamla jobb igen så börjar på Måndag på Arla igen.Arla i Alingsås gör enbart juicer till hela sverige och DanmarkVille bara gratulera dig till att du fått tillbaka jobbet! Citera
wrang Postat 14 juli 2006 Postat 14 juli 2006 Tack så jätte mycket känns riktigt kul, é laddad till 100% igen.Inte alltid man blir uppringd utav chefen å får att de vill ha tillbaka mig igen Kommer återgå som media tekniker men med mer ansvar för kyla (Ammoniak & Freon), Lut/syra, Ångpannor, Ventiltion, Vatten & Avlopp, Diskcentral mm Citera
Laggeman Postat 14 juli 2006 Postat 14 juli 2006 Hoppas du sa ja med reservation mot högre lön då, eftersom det var de som ville ha dig. Citera
MichaelE Postat 15 juli 2006 Postat 15 juli 2006 det va väll kaos där utan dig, hoppas du får högre lön!!! Citera
wrang Postat 15 juli 2006 Postat 15 juli 2006 Tack alla ännu en gång.Ja de kryper på backen där nu förstog jag, då ordinarie gubben är sjukskriven å de andra semester Citera
Bjerlk_Ferlock Postat 24 juli 2006 Postat 24 juli 2006 Grattis broder... Hoppas dom lär sig att ta vara på sina medarbetare Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.