Gå till innehåll

Anders 675L "in wall" projekt


Hultis

Rekommenderade inlägg

Jag vill inte köra :-)

Vi får väl natta över hehehehe

kan tänka mig det ;) och soffor har jag så ni ska nog plats :)

vore kul att komma så jag får träffa er andra från värmland :)

det tycker jag, vi får fösöka komma överens om en lämplig helg framöver. icke värmlänningar är välkommna oxå så ni inte tror nåt annat ;)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • Svar 357
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

låter jättekul de här.. ni får säga nåt datum som passar er..
Det är ju inte så långt till er värmlänningar när man tänker efter, så ska ni ha något sammankomst vore det kul att komma om man får ihop schemat! :)

detta låter bra det..

har ni några el nåt datum som ni vet direkt inte funkar för er så hör av er så kan man stryka det direkt, även i februari och mars. (måste ju hinna få igång burken på allvar ;) ) ska kolla upp mig själv oxå när jag kommer hem för mitt 3 skift schema kan vara lite tråkigt ibland när det gäller helger framförallt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...

lite bilder, korallerna har fått flytta in och allt verkar vara frid och fröjd. fosfaten är snart borta och lika så med nitraten. fiskarna får vänta ett tag till innan dom får sitt nya hem.

jag är inte riktigt klart med LS:en på vänster sidan så det är därför man kan skymta lite rör.

post-1301-14468913603517_thumb.jpg

post-1301-14468913603676_thumb.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, här har det hänt grejor vill jag säga. har inte vart inne på SG så mycket på slutet (har mest fiskat havsöring :) ). Väldigt snyggt upplagt med stenen.

Det kommer att bli super mär du får i korallerna och fisken. Har du kvar mandarinen?

MVH/ Andreas

ja äntligen vill jag säga.. det har varit ett långt projekt, inte riktigt min stil. jag hade velat haft det klart i somras redan :skrattar:

jepp, mandarinen är kvar.. jag göder den för full i FO karet nu med formula 1 & 2 som den gillar skarpt! det är så han ska ha e liten reserv innan han kommer i det stora. jag har visserligen en hel del podds redan men dom tar han nog fort.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

tackar tackar! ja det har blivit en tillökning, ska försöka hålla mig till enbart sps på den sidan. fattas bara 4 rör till och en reaktor så ska dom nog börja växa ;) färgerna på korallerna får jag fixa senare när det har blivit tillräckligt inkört och när fosfat/nitrat försvunnit helt.

apropå mandarinen så har jag matat på den ganska så friskt dom sista dagarna innan flytten eftersom den nu kommer att få klara sig på LS mat ett tag framöver (ca 120 kg inkörd LS). den äter ju formula 1 & 2 med förtjusning så det vore att konstigt om den skulle ha bantat bort några gram :skrattar:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...