Gå till innehåll

Anders 675L "in wall" projekt


Hultis

Rekommenderade inlägg

  • Svar 357
  • Skapad
  • Senaste svar

Mest aktiva i detta ämne

Mest aktiva i detta ämne

Populära bilder

Riktigt snyggt. Gillar uppbyggnaden av Ls:en :smiley20:

tackar, ja om du visste vad jag har krånglat med den.. grejade i 3 dagar tror jag, sista dagen hade jag så ont i fingrarna att jag inte kunde ta i nåt! helt skinn flådd och jag har fortfarande märken kvar.. *suck

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

grymt upplägg.

Du kanske kan gömma streampumpen bakom denna pelare.

tack! stream pumparna kommer att hamna lite gömda i varsitt hörn så småningom tror jag? jag kommer nog hamna i underkant med cirkulationen ändå, blir det en tredje nån gång kanske så blir det nog bakom pelaren i mitten?? annars väntar jag på magnet fästena som var restade vi en leverans. dom ligger bara där så länge och jag har provat få dit orginal fästena men gav upp..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

det där blev riktigt bra tycker jag.. snyggt ljus oxå tycker jag.

tack! ljuset blev helt klart bättre i detta karet än i det förra iaf, men det ska dit en till ramp med 4 rör. och nu lyser det bara rakt ut i rummet oxå så det ska nog räcka till sen med 8x80W

Tjusigt!

Jag som inte är så erfaren undrar varför du skapar sim utrymme bakom LSn?

tack! vilket menar du? den tänkta rev pelaren eller rören som du ser?

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag menar de gråa rören!

Jag tycker som dig och många fler att det är snyggt med stort djup vilket du tydlige eftersträvar!

jaså, det räckte inte riktigt till med stenen och sen att det är ett ypperligt hjälp medel om man vill ha lite billigare volym. kruxet är bara att kunna täcka pvc:n bakom. är det inbyggt så går djupet före längden tycker jag. hade jag haft bredare dörr poster så hade det blivit 85-90 djupt som jag funderade på först :)

Snyggt Anders!

Vad var det för rör du använde i armaturen nu igen?

tackar! det sitter 2 st gisenmann aquablue+ 15K, 1 st gisenmann actinic+ 22K och ett AM nånting 10K.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Blir ju skitbra det här anders!

ja efter många om och men blev det skapligt..

fan anders det blev ju bra med avlopps rören

jadå, ska försöka få ner en liten maxijet pump i nåt hål oxå så skiten försvinner men annars gick det hyffsat.

Snyggt, får nog planera in ett besök väldigt snart.. :-)

tackar, ja det tycker ja att du får göra!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser mycket bra ut Anders , Ja får samla ihop gubbarna o åka ner till dig snart o titta . Du får nog investera i 2 stolar till tror ja Heheh

Magnus

tackar! tackar för den fina stenen oxå ;) det tycker jag du gör rätt i, ang stolarna är det lugnt. har en stor hörn soffa precis bakom där jag stod när jag fota :) då får jag sätta fart med bar bygget oxå då under tiden så det finns dryck till er när ni kommer hehe

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa Ny...