Gå till innehåll

Tycker att vi alla skulle ta och visa vår uppskattning till Christian Wrang


Micke_Tj

Rekommenderade inlägg

tycker det kan vara på sin plats att lyfta den här tråden igen!

Dessutom måste jag säga att det är ett jäkla drag på forumet för tillfället, är man inte inne under en dag eller en kväll så har man ju allt som oftast en bra bit över hundra inlägg att roa sig med, kul! Jag tycker också det är kul att här finns såpass många "avancerade" utövare som det gör, det ger en extra dimension (inget ont om alla nybörjare, jag själv inkluderad)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Måste nog allt säga Tack, till Christian för det första, men även till så många andra, som skrivit trådar, med frågor, och andra som svarat... För det var genom den här sajten som jag från början vart intresserad av saltvatten. Så jag får väl säga tack till nästan alla. Men eftersom det det är Christian som startade upp sidan, och som håller den igång så ska han ha ett jättestort TACK!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Instämmer att det är även jag som skall tacka er medlemar för denna sidas trevnad och framfart.

När jag började med en liten saltvattenssida Februari 2002 så var det ej så många inne fick liksom leta fram efter folk. Var bara några inlägg om dagen på sin höjd men idag så hinner jag knappt vara borta en dag från forumet och hundratas nya inlägg/svar .

Måste även tacka mina Moderatorer :nöjd: för hjälpen kan liksom ej hinna med allt även om jag vill så trot så finns det annat oxså i livet.

Ni är GULD värda

Känns skönt att kunna "trappa" ner och ändå veta att det funkar här.

Åter till planeringen av annat som komma skall ;)

ADMIN & Moderator Christian Wrang

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med! FANTASTISKT FORUM!!

Är väl nästan inne för mycket och läser på SG =)

Har har lärt mig nästan allt jag kan om saltvatten här vilket tillslut gav mig ett eget!!

För mig är det också självklart att dra mitt strå till stacken och stödja forumet som betalande medlem... tänk vad jag spart in på alla böcker som jag varit tvungen att köpa för att lära mig allt jag läst här!!!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

suverän sida.. utan den här sidan hade jag aldrig kommit på tanken med o starta ett saltkar, håller på att planera mitt första och jag har fått otroligt mycket hjälp redan fast jag inte har varit här alls länge..

alla verkar va otroligt snälla och hjälpsamma och man blir inte nertryckt bara för att man e nybörjare..

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

suverän sida.. utan den här sidan hade jag aldrig kommit på tanken med o starta ett saltkar, håller på att planera mitt första och jag har fått otroligt mycket hjälp redan fast jag inte har varit här alls länge..

alla verkar va otroligt snälla och hjälpsamma och man blir inte nertryckt bara för att man e nybörjare..

Här har du ytterligare en bra länk https://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=6261 ;)

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...