maca Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Låter helt klar intressant, om datumen passar så är jag också intresserad!Mattias Citera
hedstrom Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 NCS hade sin ciklidstämma på Universeum och då fick vi se hur det går till. Ganska kul även om jag missade det mest intressanta - tekniken. (Var tvungen att hämta skjorta till middagen efteråt) Citera
jorgas Postat 22 augusti 2006 Postat 22 augusti 2006 Blir vardagkvällen fredagen den 29:e september kan ni räkna med långväga gäster. Då är vi nämligen ett gäng från Umeå som gärna kommer. Men fredagkväll kanske inte är den bästa vardagkvällen. Citera
Lasse Postat 27 augusti 2006 Författare Postat 27 augusti 2006 Vardagskvällen blir torsdag den 14/9 kl 18:00Gruppen är begränsad till 20 så bekräfta till mig via PM. Princip först till kvarn osvLördagen kommer jag att ta i oktober (mitten) för att inte komma för tätt på Karlskronaträffen. Återkommer med denna senare. OBS jag kan inte ta "tingningar" för den nu.Väl möttMVH Lasse Citera
mojjan Postat 27 augusti 2006 Postat 27 augusti 2006 Tjena Lasse ! Jag skulle oxå vilja följa med på detta..Har inte sett universeum ännu så detta skulle bli jätte kul.Hälsn. peder Citera
Lasse Postat 7 september 2006 Författare Postat 7 september 2006 Det finns gott om platser kvar för besöket på Universeum den 14/9 kl 18:00Medela mig via PM Citera
Draedon Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 f*n.. det hade varit jätteroligt och väldigt intressant, men jag kan inte komma ifrån jobbet. hoppas det blir fler tillfällen! Citera
Manks Postat 7 september 2006 Postat 7 september 2006 tyvärr jobbar jag Hade varit grymt kul annars Citera
Lasse Postat 8 september 2006 Författare Postat 8 september 2006 tyvärr jobbar jag Hade varit grymt kul annarsDet kommer fler tillfällenVilka är det som kommer respektive dag?Jag har bara bestämt en dag än - en vardag (den 14/9) och det är faktiskt bara 9 som anmällt sig, jag har satt gränsen till 20. Jag valde en vardag för att västsvenskarna skulle kunna komma och min avsikt är att ta en lördag i oktober för att de som reser lite länge skulle ha möjlighet att komma.MVH Lasse Citera
Nizztos Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 Får kamera användas?Om svaret på första frågan är ja, får då blixt användas? Citera
Draedon Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 Det kommer fler tillfällen...min avsikt är att ta en lördag i oktober för att de som reser lite länge skulle ha möjlighet att komma.Klockrent! Får kamera användas?Om svaret på första frågan är ja, får då blixt användas?Jag undrar om samma sak, får man fota och isf får man fota med blixt?Kan vara bra att veta så man inte släpar med sig en ryggsäck i onödan Citera
crille Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 passa på nu,jag fick en guidning av lasse och det var kanon.angående fotografeing vet jag att det stod på hajakvariet att fota gärna men inte med blixt Citera
Draedon Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 passa på nu,jag fick en guidning av lasse och det var kanon.angående fotografeing vet jag att det stod på hajakvariet att fota gärna men inte med blixtok, huvudsaken att man får fota... blixten KAN man ju klara sig utan... Citera
crille Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 ja,jag fick några skapliga foton,dock inga på lasse Citera
Draedon Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 ja,jag fick några skapliga foton,dock inga på lassefastnar han inte på kort eller? Citera
crille Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 han är lika skygg som malen jag inte såg,svensk mal! Citera
Lasse Postat 8 september 2006 Författare Postat 8 september 2006 Får kamera användas?Om svaret på första frågan är ja, får då blixt användas?Ja/nej - inte in i akvarierna eller mot några djurMVH Lasse Citera
Lasse Postat 8 september 2006 Författare Postat 8 september 2006 han är lika skygg som malen jag inte såg,svensk mal!Det var nog första gången jag fick det omdömmet:smiley16: MVH Lasse Citera
crille Postat 8 september 2006 Postat 8 september 2006 hehe nån gång ska vara den första Lasse,lillgrabben undrade varför du inte kunde vara med oss mera,när vi var där,han gillade dig direkt Citera
wrang Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Jag kommer gjärna på torsdagen den 14/9 kl 18:00 Citera
DaTrucka Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Har du plats kvar på torsdag så kommer jag gärna. Citera
mojjan Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Jag kan oxå på Torsdag om det finns plats ( 14/9) kl. 18.00Hälsn Peder Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.