jens karlskrona Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 Länken jag skulle skickat med var kass, men det är förjävligt.Blev stungen av en stingrocka i bröstet.En stor idol som kutat vidare....R.I.P Citera
Dykaren Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 Tragiskt, men så som han levde var det väl bara en tidsfråga. Man behöver inte peta på vartenda farligt djur. Citera
Klubbsson Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 Jag hadde nöjet att träffa han på hans eget zoo. Då var han lugn och sansad och inte alls lik sprattelgubben på tv.Det är bara att beklaga. Citera
fiend Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,881639,00.htmlHär står det på aftonbladet iaf.Det var bara en tidsfråga innan han skulle råka illa ut tyvärr.Men det var sevärda program, speciellt där i början. Då satt man spikad framför soffan för att bevittna denna galning med sin speciella dialekt och uttryck =) Citera
Clownen Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 Mycket tragiskt, att det skulle vara en stingrocka som orsakade hans död var lite oväntat med tanke på alla andra livsfarliga djur han har handskats med (ibland på gränsen till vårdslöst). Det är väl väldigt ovanligt med dödsfall från stingrocka?Rest in peace mate. Citera
adddo Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 För jäkligt..Han hade tydligen extrem otur o fick lungan o hjärtat punkterat av sticket..Enda jag har o klaga på är hans matning av en 4 meters krokodil med sin 4 månaders bebis på armen.. Bra, roliga och intressanta program medverkade han i iallafall. Citera
frankerd Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 Min första tanke var att han försökt krama stingrockan. Hur kan man annars attackeras av en rock, de är ju välldigt fredliga djur. Citera
Draedon Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 Jäkligt trist, men som sagt.. Som han levde var det väl bara en tidsfråga.R.I.P Citera
Jurgonh Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 Tänkte först att detta måste ju vara ett påhitt, då det är 3:e gången på ett par år jag fått höra att körln har dött, men står det på aftonbladet måste det ju ha nån sanningshalt i sig.Vädligt, vädligt tråkigt iaf, gillade hans program och hans sätt att vara.. Rest In Peace Citera
ramq Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 står det på aftonbladet måste det ju ha nån sanningshalt i sig.Heh, det kan man ju diskutera. Men nyheter runtom i världen rapporterar samma sak så det är tyvärr sant.Synd på en annars så annorlunda ikon. Han gav verkligen djurprogrammen en ny dimension. Citera
Draedon Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 men står det på aftonbladet måste det ju ha nån sanningshalt i sig.Nja, står det på aftonbladet så finns det troliga skäl att tvivla på sanninshalten... Man har ju hört åtskilliga rykten om hans död, men den här gången verkar det tyvärr vara sant. Citera
Manks Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 Jag brukar refererera till Aftonbladet.se som en dingding värld, fast på internet. Men jag läste det på andra sidor också, samt att presstalesmannen för ambulandsen där han dött uttalat sig. Grymma program, fast mot slutet blev det lite långtråkigt tycker jag. Hur som väldigt tragiskt, men det var väl det bästa sätt han kunde dö på. Man ska dö när man håller på med något man älskar, även om det blev för tidigt. Citera
Clownen Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 Hittade detta forum där man diskuterar hans död så jag det är knappast frågan om ett misssförstånd denna gång. Tyvärr. Det går nog att skicka hälsningar till hans familj om man vill på detta forum. http://community.discovery.com/eve/forums/a/cfrm/f/1401993295 Citera
MattiasN Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 såg det nyss på BBC world oxå. Tragiskt! Citera
BAminoff Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 Trist han piggade upp vardagen .MVH BA Citera
Klubbsson Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 Jaha, och Aftonbladet ska ju naturligvis utala sig snabbt..... "I Sverige används mindre exemplar som akvariefisk. Vem som helst kan köpa ett exemplar i en välsorterad akvariebutik."Hög klass på jornalistiken.........Naaat Citera
Draedon Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 men fy f*n för aftonbladet.. som någon sa tidigare i tråden, aftonblaskan kan jämföras med "en dingding värld". ungefär samma nivå... Citera
morphriz Postat 4 september 2006 Postat 4 september 2006 Väldigt tråkigt!Hans grepp på både naturfilm och miljöarbete var väldigt annorlunda. Även om det inte var det han var mest känd för så förlorar den globala miljörörelsen ett av sina främsta ansikten. Hans produktioner väldigt barnvänliga och min 3åriga dotter har älskat hans program sen hon var runt 1. En tankte oxå till Terri, Bindi och Bob. Vila i frid din galning... //Mattias Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.