Gå till innehåll

Mr Steve Irwing död


jens karlskrona

Rekommenderade inlägg

Mycket tragiskt, att det skulle vara en stingrocka som orsakade hans död var lite oväntat med tanke på alla andra livsfarliga djur han har handskats med (ibland på gränsen till vårdslöst). Det är väl väldigt ovanligt med dödsfall från stingrocka?

Rest in peace mate.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

För jäkligt..

Han hade tydligen extrem otur o fick lungan o hjärtat punkterat av sticket..

Enda jag har o klaga på är hans matning av en 4 meters krokodil med sin 4 månaders bebis på armen.. Bra, roliga och intressanta program medverkade han i iallafall.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte först att detta måste ju vara ett påhitt, då det är 3:e gången på ett par år jag fått höra att körln har dött, men står det på aftonbladet måste det ju ha nån sanningshalt i sig.

Vädligt, vädligt tråkigt iaf, gillade hans program och hans sätt att vara..

Rest In Peace

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

står det på aftonbladet måste det ju ha nån sanningshalt i sig.

Heh, det kan man ju diskutera. Men nyheter runtom i världen rapporterar samma sak så det är tyvärr sant.

Synd på en annars så annorlunda ikon. Han gav verkligen djurprogrammen en ny dimension.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukar refererera till Aftonbladet.se som en dingding värld, fast på internet. Men jag läste det på andra sidor också, samt att presstalesmannen för ambulandsen där han dött uttalat sig.

Grymma program, fast mot slutet blev det lite långtråkigt tycker jag. Hur som väldigt tragiskt, men det var väl det bästa sätt han kunde dö på. Man ska dö när man håller på med något man älskar, även om det blev för tidigt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt tråkigt!

Hans grepp på både naturfilm och miljöarbete var väldigt annorlunda. Även om det inte var det han var mest känd för så förlorar den globala miljörörelsen ett av sina främsta ansikten. Hans produktioner väldigt barnvänliga och min 3åriga dotter har älskat hans program sen hon var runt 1. En tankte oxå till Terri, Bindi och Bob.

Vila i frid din galning...

//Mattias

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...