Gå till innehåll

hur dödar man xenia?


Draedon

Rekommenderade inlägg

jag har tyvärr gett bort ett par fraggar av både xenia och stjärnpolyper, sen har jag även lovat bort lite fraggar till ramq, fiend och jurgohn(eller hur det stavas :P) när dom kommer nedåt landet.

så jag kan inte fragga på ett tag nu.

tack för avliningstipsen. jag tänkte annars ta en klutt av deltecs lim och bara kleta över dom. men det är inte så snygg med massa limkluttar överallt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Xenia är utmärkta vattenrenare! Överskott brukade jag avlägsna med en pinsett. Minskar du jodtalen i akvariet så försvinner de av sig själv då de är mycket beroende av jod. Jag tycker dock de är fina!

Japp, har läst om amerikanare som har xenia i sumpen med MH lampor för att dra ut näringen ur vattnet.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Xenia är utmärkta vattenrenare! Överskott brukade jag avlägsna med en pinsett. Minskar du jodtalen i akvariet så försvinner de av sig själv då de är mycket beroende av jod. Jag tycker dock de är fina!

ja jag tycker också de är fina, men jag vill gärna bli av med några små bitar som smet vid fraggning och som sitter på diverse konstiga ställen. :)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...