Peppz Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Finns det några bra filmer eller dokumentärer om korallreven å firrarna?Å var får man tag på dessa?Tackar på förhand för svar. Citera
Klubbsson Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Den blå planeten , en serie om 6 avsnitt, fins på ginza för en billig penningEquator ,vet inte om den har kommit på dvd än men det har gått flera avsnitt på Animal planet. Citera
Peppz Postat 10 september 2006 Författare Postat 10 september 2006 Den blå planeten , en serie om 6 avsnitt, fins på ginza för en billig penningEquator ,vet inte om den har kommit på dvd än men det har gått flera avsnitt på Animal planet.Då var "Den blå planeten" på väg hem då Citera
watter Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Hur är den blå planeten Daniel, mycket om korallreven och livet runt där eller?mvh Emil Citera
Klubbsson Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Det är en och en halv av filmerna som handlar mycket om rev om jag mins rätt. Men dom andra 4 filmerna är mycket bra och sevärda. jag tror jag pröjsade 150 spänn för hela dvd boxen helt klart värt pengarna. Citera
watter Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 låter ju extremt billigt och bra Får man ta och beställa....!mvh Emil Citera
Roger_w Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Jag lånade Den blå planeten på mitt bibliotek Citera
Peppz Postat 10 september 2006 Författare Postat 10 september 2006 Kikade nyss på Den blå planeten - Coral seas och måste säga att den var klart sevärd. Den handlade väl om de mesta ungefär.. Citera
Tedb Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Fel av mej men filmerna är värda att köpa Citera
Draedon Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 "den blå planeten", är det inte de dom visar på discovery titt som tätt? jag satt bänkad framför tv'n sist det gick. avsnittet handlade om de djupare delarna av haven, massa djur som inte levde av fotosyntes utan av bakterier osv. jäkligt intressant. Citera
Laggeman Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Där kan man ladda ner filmer utan att betala för dem. Har du följt debatten i nyheterna den senaste tiden, så vet du vad Piratbyrån är. De har en av många sidor där folk delar med sig utav sina filmer som man då kan ladda ner genom at använda sig utav ett program, en så kallad torrent-klient. Torrent-filer laddas ned och delas samtidigt ut av användare vilket gör att nedladdningstiden minskar, då man kan ladda från flera samtidigt. Det du bör tänka på att det allt som oftast är upphovsrätts skyddat material, dvs, piratkopior. Hur du står till detta är helt och hållet din åsikt. Men så är det iaf, i korta ord. Länkarna gäller till de filer som berättar för din dator vart man ska ladda ifrån och är alltså inte filmerna i sig. Att låta filmer ligga ute på nätet är ett brott, men dessa sidor som tillhandahåller information om VAR filmerna är, är det än så länge inte.Lyckad jakt. Citera
JMAONE Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 OBSERVERA!Saltvattensguiden vill inte vara delaktig eller på något sätt uppmuntra till olaglig fildelning! Citera
Tedb Postat 10 september 2006 Postat 10 september 2006 Dumt av mej att lägga ut länken men där finns i sådana fall exempel på filmer att investera i Citera
Clownen Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Någon som vet om man kan få tag på Coral Reef Adventure lagligt någonstans? Verkar ju vara riktigt mäktig och inspelad för IMAX biografer.http://www.coralfilm.com/ Citera
jens karlskrona Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Jag såg den på "Kreativum" här i Blekinge en simulator bio med 110kvm duk..Otroligt häftig, lite långt för dig att åka dock Peter..... Citera
Clownen Postat 11 september 2006 Postat 11 september 2006 Jag såg den på "Kreativum" här i Blekinge en simulator bio med 110kvm duk..Otroligt häftig, lite långt för dig att åka dock Peter.....Ja lite långt kanske . Jag såg att de sålde filmen som dvd i Nordamerika så det borde ju vara möjligt att få tag på den i Europa också tycker jag. Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.