Gå till innehåll

Filmer å dokumntärer?


Peppz

Rekommenderade inlägg

Där kan man ladda ner filmer utan att betala för dem. Har du följt debatten i nyheterna den senaste tiden, så vet du vad Piratbyrån är. De har en av många sidor där folk delar med sig utav sina filmer som man då kan ladda ner genom at använda sig utav ett program, en så kallad torrent-klient. Torrent-filer laddas ned och delas samtidigt ut av användare vilket gör att nedladdningstiden minskar, då man kan ladda från flera samtidigt. Det du bör tänka på att det allt som oftast är upphovsrätts skyddat material, dvs, piratkopior. Hur du står till detta är helt och hållet din åsikt. Men så är det iaf, i korta ord. Länkarna gäller till de filer som berättar för din dator vart man ska ladda ifrån och är alltså inte filmerna i sig. Att låta filmer ligga ute på nätet är ett brott, men dessa sidor som tillhandahåller information om VAR filmerna är, är det än så länge inte.

Lyckad jakt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg den på "Kreativum" här i Blekinge en simulator bio med 110kvm duk..

Otroligt häftig, lite långt för dig att åka dock Peter.....

Ja lite långt kanske ;) . Jag såg att de sålde filmen som dvd i Nordamerika så det borde ju vara möjligt att få tag på den i Europa också tycker jag.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...