mojjan Postat 14 september 2006 Dela Postat 14 september 2006 Tack Lasse för en rolig rundtur...Mvh Peder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 14 september 2006 Dela Postat 14 september 2006 Hejsan lägger upp en kategori i Galleriet där ni som vart där idag eller komma skall kan ladda upp lite bilderLigger under Övriga » Besök på Universeum 2006 Var jätte kul att se det hela igen å träffa många andra Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 14 september 2006 Dela Postat 14 september 2006 Mycket intressant och trevlig rundtur. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
mojjan Postat 14 september 2006 Författare Dela Postat 14 september 2006 kul att se bildena Wrang hoppas det blev mångaMvh Peder Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Saxmark Postat 14 september 2006 Dela Postat 14 september 2006 Får passa på att också tacka Lasse för ett trevligt initiativ. Synd bara att man har ett nano när man väl kommer hem igen.. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 14 september 2006 Dela Postat 14 september 2006 Ja ett stort tack till lasse för rundturen. Fick några bilder som nu ligger uppe i galleriet och hoppas att ni andra med laddar upp era bilder som hadde med kameranHoppas Lasse tar saken i hand och gör ett nanokar utav den skummar kopp som stog å skräpade i ett hörnModell stor med intergrerad ytavrinning Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
DaTrucka Postat 14 september 2006 Dela Postat 14 september 2006 Ja ett stort tack till lasse för rundturen. Fick några bilder som nu ligger uppe i galleriet och hoppas att ni andra med laddar upp era bilder som hadde med kameranHoppas Lasse tar saken i hand och gör ett nanokar utav den skummar kopp som stog å skräpade i ett hörnModell stor med intergrerad ytavrinning Och med trattformen blir det ganska lätt att bygga upp en revpelare oxå. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 14 september 2006 Dela Postat 14 september 2006 ja det var verkligen kul och ett jättestort tack till Lasse för en trevlig EM. Mina koraller verkar fortfarande leva men alla sps'er har haft eller har en nära döden upplevelse. Jag blev väldigt betuttad i en verkligen speciell fisk, en queen trigger som några vågade sig på att klia på huvudet fast christian var nära att bli av med ett finger hehe.... Helt underbar personlighet det är inte ofta man ser en fisk simma baklänges med huvudet över vattenytan och spotta vatten, tyvärr så var mina batterier slut i kameran när vi kom till den så jag lägger upp en bild på en av hans kusiner.Christian njöt av kvällenHär är övriga godkända bilder som jag lyckades ta. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
pwin Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 Tack Lasse för en för en givande rundtur med mycket intressant fakta. Roligt att redan kunna se bilder från kvällen. /Per Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
patte Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 Jag instämmer i föregående talare, Tack som fan!! 3vligt initiatit, borde bli slagsmål om platserna till kommande visning //P Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
ramq Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 Jag är inte alls avundsjuk. Nejdå. *grrr* Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 Synd att man inte kunde vara med. Jag skulla gärna skaka hand med vår "härskare". - Snygga biceps förresten Christian, har du tränat? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Christer T Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 Synd att man inte kunde vara med. Jag skulla gärna skaka hand med vår "härskare". - Snygga biceps förresten Christian, har du tränat? Ser inte bicepsen ut att fått sig en omgång i Photoshop?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Capote Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 - Snygga biceps förresten Christian, har du tränat? , såg inte först vad som hänt...Håller med ramq, jag är inte heller ett dugg avundsjuk. Hoppas kunna komma om det blir en helg nästa gång. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Jaken Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 Ser inte bicepsen ut att fått sig en omgång i Photoshop?? Photoshop? Skulle inte tro det. De där måste vara äkta vara. Kolla in Christians semesterbild nedan från när han snorklade i Smögen i våras. (sorry, nu ska jag inte sabba tråden mer. Är bara lite avundsjuk på att jag inte kunda vara med.) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
acuario Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 Jag Photoshopade inte bilden. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Nizztos Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 Lite fler bilder. Man är ju lite darrig på handen, så det var minsan inte lätt att fotografera i mörkret. Bilderna blev helt enkelt mer eller mindra dåliga. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
wrang Postat 15 september 2006 Dela Postat 15 september 2006 Photoshop? Skulle inte tro det. De där måste vara äkta vara. Kolla in Christians semesterbild nedan från när han snorklade i Smögen i våras. (sorry, nu ska jag inte sabba tråden mer. Är bara lite avundsjuk på att jag inte kunda vara med.)Ha ha kul svårast var det att låta min sambo simma under denna fisk (Art??) och hålla upp munnen för detta tryck. Var ett himmla shå att tämja den så den simmade på samma utgångsläge varje gång för att få till den perfekta bildenBlev ett bra kort tycker jag men nja det var utanför Måseskär söder om Lysekil Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.