Gå till innehåll

Kul på Universeum


mojjan

Rekommenderade inlägg

Ja ett stort tack till lasse för rundturen. Fick några bilder som nu ligger uppe i galleriet och hoppas att ni andra med laddar upp era bilder som hadde med kameran

Hoppas Lasse tar saken i hand och gör ett nanokar utav den skummar kopp som stog å skräpade i ett hörn

Modell stor med intergrerad ytavrinning ;):skrattar:

Ocean_akvariet_skummarkopp.jpg

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ja ett stort tack till lasse för rundturen. Fick några bilder som nu ligger uppe i galleriet och hoppas att ni andra med laddar upp era bilder som hadde med kameran

Hoppas Lasse tar saken i hand och gör ett nanokar utav den skummar kopp som stog å skräpade i ett hörn

Modell stor med intergrerad ytavrinning ;):skrattar:

:skrattar: Och med trattformen blir det ganska lätt att bygga upp en revpelare oxå.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

ja det var verkligen kul och ett jättestort tack till Lasse för en trevlig EM. Mina koraller verkar fortfarande leva men alla sps'er har haft eller har en nära döden upplevelse. Jag blev väldigt betuttad i en verkligen speciell fisk, en queen trigger som några vågade sig på att klia på huvudet fast christian var nära att bli av med ett finger hehe.... Helt underbar personlighet det är inte ofta man ser en fisk simma baklänges med huvudet över vattenytan och spotta vatten, tyvärr så var mina batterier slut i kameran när vi kom till den så jag lägger upp en bild på en av hans kusiner.

Queen_Trigger_Fish_small.jpg

Christian njöt av kvällen

christianzn7.jpg

Här är övriga godkända bilder som jag lyckades ta.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Ser inte bicepsen ut att fått sig en omgång i Photoshop?? :skrattar:

Photoshop? Skulle inte tro det. De där måste vara äkta vara.

Kolla in Christians semesterbild nedan från när han snorklade i Smögen i våras.

shark800.jpg

(sorry, nu ska jag inte sabba tråden mer. Är bara lite avundsjuk på att jag inte kunda vara med.)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Photoshop? Skulle inte tro det. De där måste vara äkta vara.

Kolla in Christians semesterbild nedan från när han snorklade i Smögen i våras.

shark800.jpg

(sorry, nu ska jag inte sabba tråden mer. Är bara lite avundsjuk på att jag inte kunda vara med.)

Ha ha kul svårast var det att låta min sambo simma under denna fisk (Art??) och hålla upp munnen för detta tryck. Var ett himmla shå att tämja den så den simmade på samma utgångsläge varje gång för att få till den perfekta bilden

Blev ett bra kort tycker jag men nja det var utanför Måseskär söder om Lysekil

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...