Gå till innehåll

Vårat Nya Projekt


norsken

Rekommenderade inlägg

Hej

Nu har vi köpt en tank på 675L+300L sump som vi tänkte köra med tills vi kommer igång med vårat riktiga projekt på ett par tusen liter. Vi ska ju ha sjöhest farm i det vi har igång nu. Vi har fått nya burken på plats och kör osmosvatten för fullt, tar ju en stund att fylla. Vi ska oppdatera med lite bilder fram mot nästa helg så vi återkommer i denna länk

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 månad senare...

Teknik är AC skummare 1000v, AC kalkmixer, 40w UVC, 1260 eheim *2, Tunze med multikontroller, 2*54w T5 blå, 2*400w MH. måtten har jag innte i huvudet förutom att det är 150cm långt.

Jag vet innte men tycker ni att det för blått? Jag vill att ni säger ärligt va ni tycker jag har ju mitt kar hur jag vill endå men det är kul att höra vad ni anndra tycker endå.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Teknik är AC skummare 1000v, AC kalkmixer, 40w UVC, 1260 eheim *2, Tunze med multikontroller, 2*54w T5 blå, 2*400w MH. måtten har jag innte i huvudet förutom att det är 150cm långt.

Jag vet innte men tycker ni att det för blått? Jag vill att ni säger ärligt va ni tycker jag har ju mitt kar hur jag vill endå men det är kul att höra vad ni anndra tycker endå.

Om det är i verkligheten som på bilderna så är det för blått för min smak. Men då är jag ännu inte angripen av blåhysterin.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Snyggt Janne!

Jag har försökt ringa dig under morgonen för att kunne ge dig lite xenia som du önskade. Om vi inte lyckas nå varandra nu får vi försöka vid annat tillfälle.

Vilket fall som helst tycker jag det ser snyggt ut och inte för blått när MH är tänt.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

trävalet är jus bok. Tråkigt Jonas att vi alldrig lyckas att träffas vi får väl prova någon annan dag.

Håller med om det! Jag tycker det är rätt dåligt att vi inte lyckas då jag passerar dina trakter ofta och du kör bil vilket borde innebära att du passerar här med.

Gillar ditt kar.:smiley20:

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...