Gå till innehåll

Har ni sett.


salar

Rekommenderade inlägg

Lite offtopic

"Skummade" genom deras sortiment och såg styrsystemet från Aquatronica, är det någon som kör med det på SG?

Verkar nog lite biligare än IKS (fast det finns säkert anledningar till det eller?)

Jag sökte på forumet och såg fler trådar om det,

sorry for inlägget var lite lat.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Leffe har pratat om sin kära webshop ett flertal gånger, men tiden har inte räckt till. Äntligen är det i hamn!

Har flera gånger fått påpekan om att dom byter namn från "JR akvarium" till "Triton akvarium" så man har ju fått nöta in det också, sakta men säkert... =)

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Triton var i grekisk mytologi son till havsguden Poseidon och havsgudinnan Amfitrite. Triton var hälften människa och hälften fisk (till överkroppen en man med en fena från midjan).

Triton styrde vågorna genom att blåsa i sitt avlånga snäckskal. Ljudet som kom ur snäckskalet var öronbedövande och hjälpte ofta till att skrämma jättar på flykten.:smiley17: passande namn,men tar nog ett tag att vänja sig!

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 veckor senare...
Jag vet att det var fler än jag som stog och flåsade och dreglade över påsarna på Triton i går, (ni vet vilka ni är, Bjarne, Karro m.m.)

Det verkar som att det var en hel del trevligt i dom.

Förslaget om fiskdamm nappade vi ju på ;)

Aaah!

Tur man bor långt ifrån, annars hade jag blivit fattig vid det här laget!

Japp, nu är man fattig ;)

Riktigt fina koraller.

//Anders & Karro

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...