Genne Postat 28 maj 2012 Dela Postat 28 maj 2012 Då var det inte han som var i Växjö på träffen då! Fast det är klart med den bilen tar det inte många minuter tur och retur:wooow: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 28 maj 2012 Dela Postat 28 maj 2012 Nu i miljömedvetenhetens tidevarv, så finns det ju ett självklart fortskaffningsalternativ för oss saltvattens-handlare:Den heter Fisker (måste vara byggd i karlstad!?) och det ryktas om att Bygert är en av de hugade spekulanterna.....Köp en, jag har en själv!(inköpt på Toys R´ us, skala 1:40) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bygert Postat 28 maj 2012 Dela Postat 28 maj 2012 Nej nej Greger, du är helt fel ute. Min åsikt om transportmedel är att allt som väger under fem ton och driver på mindre än fyra hjul, det är ju bara skit. Fast de där bilarna ni visar på bild har ju ändå nån slags poäng, de sticker ju inte upp så mycket så man kan lugnt köra över dem om de är ivägen utan att det gungar till nåt nämnvärt. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 28 maj 2012 Dela Postat 28 maj 2012 Poängen med dessa är att man lugnt kan smita under alla sunkiga 4x4 och allsköns ksrot som blockerar vägarna när jag är "hemma" i Värmland och hälsar på.Men jag antar att du kör Hollywood-approachen då - visar upp en Hybrid utåt, medan du i smyg kör omkring i värsta miljösvinet Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 28 maj 2012 Dela Postat 28 maj 2012 Nu fattar även jag. ja la ner min akv affär -96. på den tiden körde jag ford scorpio. Kanske ska starta upp igen nu när jag kör cadillac -60. Den är så stor så jag kan ha affären i bagaget Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Genne Postat 28 maj 2012 Dela Postat 28 maj 2012 Krille tror inte du fattar! Du bor i Småland och där håller man i pengarna, så det blir bara en Renault i så fall-dregglar- Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
krille 55 Postat 28 maj 2012 Dela Postat 28 maj 2012 Kan det va så illa. Jag vill inte köra renault även om det är en ytterst trevlig människa som kör den du syftar på. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 29 maj 2012 Författare Dela Postat 29 maj 2012 Nu i miljömedvetenhetens tidevarv, så finns det ju ett självklart fortskaffningsalternativ för oss saltvattens-handlare:Den heter Fisker (måste vara byggd i karlstad!?) och det ryktas om att Bygert är en av de hugade spekulanterna.....[ATTACH=CONFIG]77471[/ATTACH]Köp en, jag har en själv!(inköpt på Toys R´ us, skala 1:40)Såg en i Miami förra veckan. Helt ofattbart snygg Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 29 maj 2012 Dela Postat 29 maj 2012 Bara några km från vår enkla butik finns det en återförsäljare av dessa!(dom säljer även annat krafs, som Koenigsegg, Bentley, Maserati etc) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hirez Postat 29 maj 2012 Dela Postat 29 maj 2012 yep Callisma om jag inte minns helt fel För övrigt är nog bilen tillverkad i America, vilket bådar för NÅGOT säkerligen Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 29 maj 2012 Dela Postat 29 maj 2012 oki - lite mer off topic - bilen är hybrid, en amerikansk konstruktion/design men byggs i Finland (samma fabrik som byggde SAABs cabbar)Firman i danderyd säljer fler typiska salthandlar-bilmärken, bl.a Aston Martin Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Bygert Postat 29 maj 2012 Dela Postat 29 maj 2012 Såg en i Miami förra veckan. Helt ofattbart snyggEn bara?? Brukar inte hålfotsinlägg som regel förekomma parvis?? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 29 maj 2012 Dela Postat 29 maj 2012 Hålfotsinlägg?? - trodde alla körde med fotriktiga träskor i dina trakter, Bygert !? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Arcticreef Postat 29 maj 2012 Författare Dela Postat 29 maj 2012 oki - lite mer off topic - bilen är hybrid, en amerikansk konstruktion/design men byggs i Finland (samma fabrik som byggde SAABs cabbar)Firman i danderyd säljer fler typiska salthandlar-bilmärken, bl.a Aston MartinNajs att en sådana bilhandlare i närheten när bensinen i bugattin tar slut... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
hanst Postat 30 maj 2012 Dela Postat 30 maj 2012 Senast jag var hos Leffe så hade han knappt tid att hjälpa mig. Han var helt upptagen med att projektleda bygget av en helikopterplatta på taket till butiken. Jag hörde honom säga till en av hans arbetare att åka bil bara är till för vanliga människor. Sent from my iPhone 4s using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Lasse Postat 30 maj 2012 Dela Postat 30 maj 2012 Skönt när folk har bägge benen på jorden.....MVH Lasse Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Hirez Postat 30 maj 2012 Dela Postat 30 maj 2012 Alla dessa bilar.. leder till massa kvinnor, men det får vi ta i en annan tråd så det inte blir OT Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 31 maj 2012 Dela Postat 31 maj 2012 Alla dessa bilar.. leder till massa kvinnor, men det får vi ta i en annan tråd så det inte blir OT Detta är väl en de få trådar som det är svårt att göra OT-inlägg i Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
johan_f Postat 31 maj 2012 Dela Postat 31 maj 2012 Fel. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Vandal Postat 31 maj 2012 Dela Postat 31 maj 2012 Alla dessa bilar.. leder till massa kvinnor, men det får vi ta i en annan tråd så det inte blir OT men vad gör bilarna i köket? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
johan_f Postat 31 maj 2012 Dela Postat 31 maj 2012 Alla dessa bilar.. leder till massa kvinnor, men det får vi ta i en annan tråd så det inte blir OT Nu förstår jag inte, kvinnor och bilar är aldrig OT ;-) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Genne Postat 1 juni 2012 Dela Postat 1 juni 2012 men vad gör bilarna i köket?Dom är små och radiostyrda, tillhör den morderna kvinnan som utveklat rullskridskorna och inte orkar gå. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 1 juni 2012 Dela Postat 1 juni 2012 Ok, jag hade fel - det gick att göra OT-inlägg ..... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Quirkz Postat 1 juni 2012 Dela Postat 1 juni 2012 Greger har du öppet idag ? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
greger Postat 1 juni 2012 Dela Postat 1 juni 2012 Greger har du öppet idag ?Fredrik har öppet idag 12-18Jag projektleder helikopterplattan, så jag är på taket och surar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.