Gå till innehåll

Triton chockhöjer priserna!


Arcticreef

Rekommenderade inlägg

Stig - var det samma bror som när en kund sa att han läst i En Ding Ding Värld att forskarna nu kommit på att med hormoner stoppa tillväxt hos späckhuggare så de blir inte större än 20 cm svarade - jovisst - vi får in dem nästa vecka?

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

en trevlig karl, han den dära växjöhandlarn... men hans körvanor i en gammal 245 lämnade en del att önska...

De var hans bror vi pratade om. Annars kan jag bekräfta att även denna handlare behandlade sin bil som en Porsche (det verkar vara vanligt i Växjö/Gemlatrakten). Synen när vi rusade igenom en rådjursflock i 150 en natt vid 3 tiden (givetvis med fisk i bilen) sitter fortfarande kvar under ögonlocket.

MVH Lasse

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 veckor senare...

Jo, jag har hört det också! Ett av dom hemliga affärsknepen som skulle få dom på rätt köl igen var tydligen att ändra alla trippmätare till att visa Miles istället för kilometer, detta utan att tala om det för kunderna..

// Danne

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas england gör några mål till... Håller tummarna!

Ingen annan som kollar?

Vad tror ni går Sverige vidare eller tar det slut här?

Frågan om det går att skriva OT i den här tråden får väl nu anses avgjord. I sak, ju förr det tar slut på de där dumheterna så jag slipper rulla förbi en halvmeter rent trams på Aftonbladet för att se om det möjligen hänt nåt mer intressant än att nån kändis gjort bort sig, ju förr det går över ju bättre.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Det ryktas också om förhandlingar om IKEA. Leffe vill att de lägger om produktionen till ENDAST akvariemöbler

Det verkar väl lite väl radikalt. För att orka sköta akvarierna bör man ju klara av vissa fysiska behov så köksbord, stol och säng bör nog finnas kvar i sortimentet. Sen kan man ju hålla sig till väsentligheter.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det är inte OT det här.

Jag har hört någonstans att en av killarna i landslaget gillar saltvattensfisk. ;)

Men det tog slut så nu slipper vi det...

Tror ni någon i landslaget varit i en saltbutik någon gång?

undrar om de har kört bil dit i så fall eller de tog kanske Taxi.

Och i så fall vilken butik var han inne i..... Spännande det här.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har ett bra bil märke.... Som på någotvis går i stöpet..

vi ledde mot England ... Men lyckas förlora...

leffe har gjort sin insats i första frågan, men jag känner att han inte kan hinna med allt...

någon måste ta vid och vända dessa dåliga trender.

Länka till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Guest
Svara på detta ämne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Ditt tidigare innehåll har återskapats.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa Ny...