Arcticreef Postat 31 december 2012 Författare Postat 31 december 2012 Tydligen blev det inget av med uppköpet av IKEA. Nu ryktas det istället om att Leffe via Triton har lagt ett bud på Apple. Tydligen har Leffe en vision om att ladda ned koraller och liknande via iTunes. "Salt åt folket!" Citera
nike83 Postat 1 januari 2013 Postat 1 januari 2013 nej, bygga sina egna koraller med omöjliga anvisningar! Citera
Arcticreef Postat 23 februari 2014 Författare Postat 23 februari 2014 HAr ni hört talas om designerhajar som Leffe snart börjar sälja? Genmanipulerade vithajar som blir max 15 cm. Citera
Arcticreef Postat 22 augusti 2014 Författare Postat 22 augusti 2014 Visste ni att Leffe är en riktigt duktig gitarrist? Den var i den funktionen jag lärde känna honom -77. Det ryktas att han precis ersatt Ron Wood. Bildbevis kommer! Citera
greger Postat 22 augusti 2014 Postat 22 augusti 2014 Christer, du blandade ihop det lite - det är tvärtom, Ron kommer att ersätta mig på Triton!Han tröttnade på att stå i skuggan av "Riffmeister" Keith och sadlar nu om för att "Reefmeister".Tror stackars Ron har en släng av dsylsexi Citera
Arcticreef Postat 22 augusti 2014 Författare Postat 22 augusti 2014 Christer, du blandade ihop det lite - det är tvärtom, Ron kommer att ersätta mig på Triton!Han tröttnade på att stå i skuggan av "Riffmeister" Keith och sadlar nu om för att "Reefmeister".Tror stackars Ron har en släng av dsylsexi Javisstja, så var det. Rock'n'roll! Citera
Arcticreef Postat 3 augusti 2019 Författare Postat 3 augusti 2019 Leffe går från klarhet till klarhet. Som ni kanske vet installerade han en SPS burk i sin privatjet häromåret. Nyligen meddelades det att han även installerat en ROI anläggning i planet som kondenserar fuktigheten ur luften på 12000 meter. Så i samband med en weekendtripp till maldiverna lyckades han utföra ett 70 procentigt vattenbyte i burken (900 liter) över Afrika. 2 Citera
Lasse Postat 3 augusti 2019 Postat 3 augusti 2019 Nu spökar det igen Vart befinner du dig nuförtiden och har du någon burk? MVH Lasse Citera
Arcticreef Postat 3 augusti 2019 Författare Postat 3 augusti 2019 3 minutes ago, Lasse said: Nu spökar det igen Vart befinner du dig nuförtiden och har du någon burk? MVH Lasse Lite överallt. Just nu i Leksand men snurrar mellan Stockholm, Esbo o Miami. Hade till nyligen två burkar, en i Esbo och en i Sthlm. Fick tyvärr lägga ned sthlmsburken tillfälligt. Båda söt, tyvärr. Men planerar en saltburk av det mer experimentella slaget för Sthlm. Det är bara en övernattningslägenhet så den måste vara extremt lättskött. Annars har turen att ha en viss akvariehandlare på krypavstånd... hur går det själv? Citera
Lasse Postat 3 augusti 2019 Postat 3 augusti 2019 De är bra - har en burk som gått i 3 år nu, ganska nöjd med den. Arbetar 25 % med det jag gillar och har det bra. MVH Lasse Citera
Arcticreef Postat 4 augusti 2019 Författare Postat 4 augusti 2019 8 hours ago, Lasse said: De är bra - har en burk som gått i 3 år nu, ganska nöjd med den. Arbetar 25 % med det jag gillar och har det bra. MVH Lasse Det låter inte helt fel Citera
Arcticreef Postat 4 augusti 2019 Författare Postat 4 augusti 2019 I samband med en landning häromsistens så virvlade det upp en del detritus i akvariet. Detta bekymrade Leffe. Han behöver nu en ny pilot som är bättre på mjuka landningar och med erfarenhet av Gulfstream IV. Citera
Lasse Postat 4 augusti 2019 Postat 4 augusti 2019 Då duger inte jag. Bra på akvarier men usel på landningar. Min gamle flyglärare hävdade att kråkorna gjorde mjukare landningar än jag. Det var min sista vecka som flygelev Sincerely Lasse 1 Citera
Arcticreef Postat 4 augusti 2019 Författare Postat 4 augusti 2019 24 minutes ago, Lasse said: Då duger inte jag. Bra på akvarier men usel på landningar. Min gamle flyglärare hävdade att kråkorna gjorde mjukare landningar än jag. Det var min sista vecka som flygelev Sincerely Lasse Citera
greger Postat 4 augusti 2019 Postat 4 augusti 2019 1 timme sedan, Lasse sa: Då duger inte jag. Bra på akvarier men usel på landningar. Min gamle flyglärare hävdade att kråkorna gjorde mjukare landningar än jag. Det var min sista vecka som flygelev Sincerely Lasse Slår vad om att din gamle flyglärare inte visste ett skvatt om akvarier heller…... 1 2 Citera
Lasse Postat 4 augusti 2019 Postat 4 augusti 2019 Night of the SW zombies - en ny serie på netflix MVH Lasse Citera
Arcticreef Postat 4 augusti 2019 Författare Postat 4 augusti 2019 1 hour ago, Lasse said: Night of the SW zombies - en ny serie på netflix MVH Lasse Soo scary! 1 Citera
Arcticreef Postat 13 december 2020 Författare Postat 13 december 2020 Visste ni att Leffe precis dragit igång tillverkning av skummare som drivs av en förbränningsmotor? Han hävdar att elmotorer är ”knapsu” (vad nu det betyder) 1 Citera
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.