Ouscazz Postat 13 mars 2011 Dela Postat 13 mars 2011 Tack, testar gärna din Nikon med macrot en kväll. Kamera som kamera, det skiljer inte så mycket. Tar med Manfrottostativet så får du testa det. Sent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 14 mars 2011 Dela Postat 14 mars 2011 Tack, testar gärna din Nikon med macrot en kväll. Kamera som kamera, det skiljer inte så mycket. Tar med Manfrottostativet så får du testa det. Sent from my iPhone using TapatalkBara hör av dig när en lucka i schemat kommer upp! Har ett velron? Stativ o fjärr knapp , men jag blev inte bättre för det Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Borne Postat 14 mars 2011 Dela Postat 14 mars 2011 Tack för en trevlig träff Manne! Dina kar var väldigt finna, där har man något att sikta efter.//Borne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 14 mars 2011 Dela Postat 14 mars 2011 Tack för en trevlig träff Manne! Dina kar var väldigt finna, där har man något att sikta efter.//BorneTackar borne! Hoppas du fick insperation o lite idéer som du kan bygga vidare på o få till ett kanon kar själv.Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JFerm Postat 26 maj 2011 Dela Postat 26 maj 2011 Hmmm, kanske dags för lite smörgåstårta igen?! Någon annan som känner för det? Har inte det vackraste karet men vem är väl nöjd med sitt egna?...Kan dock tänka mig att hålla "öppet kar" trots det och trots röda slemalger... För det är väl att träffas och att "tjõta" lite som är halva hobbyn 18:e Juni vore kanske en passande dag.... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Majki01 Postat 26 maj 2011 Dela Postat 26 maj 2011 hmmm, kanske dags för lite smörgåstårta igen?! någon annan som känner för det? har inte det vackraste karet men vem är väl nöjd med sitt egna?...Kan dock tänka mig att hålla "öppet kar" trots det och trots röda slemalger... för det är väl att träffas och att "tjõta" lite som är halva hobbyn 18:e juni vore kanske en passande dag....+1 Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 26 maj 2011 Dela Postat 26 maj 2011 Är på!Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
cheva Postat 27 maj 2011 Dela Postat 27 maj 2011 låter intresant:smiley20: Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JFerm Postat 1 juni 2011 Dela Postat 1 juni 2011 Får ju säga att intresset verkar vara likt en fesljummen pilsner i bakfickan, och nästan lika avslagen... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 1 juni 2011 Dela Postat 1 juni 2011 Jag hänger på. Alltid roligt att träffa saltisar. /AndréSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
knabbuziak Postat 1 juni 2011 Dela Postat 1 juni 2011 Låter kul! Skriver upp mig på "kanske-listan"! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
johan_f Postat 1 juni 2011 Dela Postat 1 juni 2011 Hade mer än gärna kommit men ska springa Malmömilen den 18 juni... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 2 juni 2011 Dela Postat 2 juni 2011 Får ju säga att intresset verkar vara likt en fesljummen pilsner i bakfickan, och nästan lika avslagen...tror att svenska sommaren tar bort mycket tid från vår hobby tyvärr... men jag är på som vanligt.!! om inget annat får du visa upp lite LED.mvh manne Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 2 juni 2011 Dela Postat 2 juni 2011 Just ny har jag lite väl mycket att göra så tiden räcker dåligt till. Om jag kan så vet jag inte det förrän nån dag innan i bästa fall. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Maack Postat 2 juni 2011 Dela Postat 2 juni 2011 Låter kul! Jag skriver upp mig på "kanske-listan"! (semestertid och kanske iväg) Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
JFerm Postat 2 juni 2011 Dela Postat 2 juni 2011 Ja, det är ju detta som jag konkurrerar med ska springa Malmömilen den 18 juni... :-) Jag visste ju att Skåningarna är hurtfriska hurtbullar ju, haha....Nä, allvarligt, det är klart att sommaren påverkar. Och tid har man alltid ont om.... Utom när man har tråkigt, då segar tiden sig fram... Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
cheva Postat 2 juni 2011 Dela Postat 2 juni 2011 du kan skriva upp mig Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MattiasN Postat 2 juni 2011 Dela Postat 2 juni 2011 är tyvärr bokad just den lördagen... Men kommer gärna på framtida träffar! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
MattiasN Postat 2 juni 2011 Dela Postat 2 juni 2011 (ändrat) .... Ändrat 2 juni 2011 av MattiasN dubbelpost Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
_Manne_ Postat 13 juni 2011 Dela Postat 13 juni 2011 Livar upp tråden ang träffen nu kommande helg hos JFerm..Vilka ska dit resp blir det något! Vore absolut kul o träffas igen!Mvh manneSent from my iPhone using Tapatalk Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Andy88 Postat 13 juni 2011 Dela Postat 13 juni 2011 Jag följer gärna med men misstänker att de är på lördagen. Kan tyvärr inte den dagen. /André Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
a.nilson Postat 13 juni 2011 Dela Postat 13 juni 2011 Kan tyvärr inte. Har svårt att få tiden att räcka till. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Adamantis Postat 13 juni 2011 Dela Postat 13 juni 2011 Troligtvis uppbokad i helgen. Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
atropos Postat 14 juni 2011 Dela Postat 14 juni 2011 Jag kommer gärna och kan ta med mig ett gäng fraggar om det är av intresse . kollar med frugan ikväll och skriver igen !! Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Yodelking Postat 14 juni 2011 Dela Postat 14 juni 2011 Vilken tid hade du tänkt? Citera Länka till kommentar Dela på andra sidor Fler delningsalternativ...
Rekommenderade inlägg
Gå med i konversationen
Du kan posta nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.